Gadżety menu

31 lipca, 2015

Zmiana szablonu

Cześć!

Taki oto szablon tymczasowy w końcu nam się urodził. Trochę musieliście na niego czekać, przepraszam, ale mam nadzieję, że chociaż części z Was się spodoba. Myślę, że istotne rzeczy (kategorie i menu) zostały dostatecznie wyróżnione - zgodnie z Waszymi życzeniami. Nie miałam zbytniego pomysłu na wyeksponowanie aktywnych blogów, ale doszłam do wniosku, że i tak nie jest najgorzej, skoro na stronie jest tak mało ramek. Stworzyłam też miejsce na ogłoszenia, co również było Waszą sugestią. No i to w sumie wszystko, co udało mi się zrobić. Przymknijcie oko na moje liche umiejętności robienia grafiki i wybaczcie szarości. Szarości są super.

Jutro i tak opublikuję kolejną edycję KILKA PYTAŃ DO...., dlatego ten post jest bardzo krótki i właściwie niepotrzebny. Niestety nie mogłam się powstrzymać - musiałam dać Wam miejsce, gdzie będziecie mogli skomentować nowy wygląd bloga. Dlatego komentujcie.

Pozdrawiam,
MIL 

4 komentarze:

  1. Ogólnie szablon jest - moim skromnym zdaniem - bardzo dobry. Prosty, przejrzysty, wygodny. Nie przekombinowany. Nadal jednak trochę brakuje mi zakładki z nowymi blogami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szarości nie są tak super. Ale ogólnie szablon bardzo mi się podoba. Gdyby była zakładka z nowymi blogami byłoby po prostu idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma sprawy. Zakładka z nowymi blogami zostanie stworzona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim skromnym zdaniem szablon jest średni i chodzi mi tu o kolorystykę oraz zastosowanie niektórych kodów CSS. Lee robił niezłe szablony, jeśli mam być szczera. Z trzech obecnych tutaj ostatnio jego wyglądał najbardziej przejrzyście.

    OdpowiedzUsuń