Gadżety menu

01 sierpnia, 2016

Kilka pytań do... - edycja sierpniowa

Zakładka DYSKUSYJNIE

35 komentarzy:

  1. W lipcu pisałam o linkach, tak, chodziło mi o komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frant napisała tam, że powinno już być poprawione, więc chyba powinno być :D

      Usuń
    2. A to chyba przegapiłam wpis, bo patrzyłam tylko w odpowiedzi pod moim komentarzem.

      Btw. chciałam wrzucić Spisownik do ramki promującej u siebie na blogu, ale nie działa wam żaden banner.

      Usuń
    3. Naprawiłam jak na razie obrazki w kategoriach. Z linkami w komentarzach będę kombinować dzisiaj wieczorem, tak żeby odznaczały się od tekstu, a bannery pojawią się na dniach.

      Usuń
    4. No, to mi się coś pomyliło, ale jak widać, zrobi się :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Byłabym bardzo wdzięczna, gdyby nie zostawiano tego typu obraźliwych komentarzy. Komentarz frant był próbny, aby sprawdzić, jak wyglądają linki po zmianie szablonu i wszelkie wyzwiska są nie na miejscu.

      Usuń
    2. Pozwolę sobie wtrącić. V. - nie potraktuj tego jako jakiś hejt, bo to raczej uwaga. W ciągu piętnastu minut odpowiadasz na taki komentarz, a blogi czekają na dodanie już od ponad tygodnia.

      Usuń
    3. To dlatego, że komentarz na telefonie dodać mogę, a obrazków niestety zrobić nie mogę.

      Usuń
    4. Nie jestem idiotką, jestem dynią... bardzo proszę czytać ze zrozumieniem.

      Usuń
    5. Pustą dynią.

      Usuń
    6. Wydrążoną. Akurat na Halloween :)

      Usuń
    7. Na dyskusję o dyniach zapraszam na zglupiafrantpytane@gmail.com, szkoda zawalać spisownik prywatą.

      Usuń
    8. Spisownik zdecydowanie potrzebuje lepszej administracji.

      Usuń
    9. A jeśli chcecie pomóc, to będziemy bardzo szczęśliwe.

      Usuń
  3. Bardzo ładny szablon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, szablon ładny, ciekawy i przejrzysty! :)

      Usuń
  4. Wreszcie przejrzysty, prosty szablon. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę spytać, kto wykonał szablon? Nie mogę znaleźć podpisu, a jest świetny. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szablon piękny!
    Mała sugestia, żeby przy okazji zmieniania linków na nowe w widoku klasycznym zmieniać je również w wersji mobilnej, bo to nie działa automatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz o kategoriach? Dzisiaj nad nimi pracowałam,ale mobilną wersję będę jeszcze udoskonalać. Nie jest najlepsza... :)

      Usuń
    2. Nie, nie, kategorie są w całkowitym porządku. Mówię o tym widgecie, który otwiera listę z zakładkami typu Dodaj Pomysł czy Znajdź Autora. Tam są po prostu linki do podmienienia na nowe.

      Usuń
    3. Dzięki za informację! Nie miałam pojęcia, że tak to działa.

      Usuń
    4. Edit. Linki zaktualizowane.

      Usuń
  7. Gdy klikamy w link po lewej stronie, zamiast na East High School przenosi na thg-rpg.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się zdaje, czy do "Piszę, bo lubię!" nie ma linku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie ma, chyba się spsuł przy zmianie szablonu. Zaraz naprawię.

      Usuń
  9. W Aktywnych blogach nie wyświetlają się nowe posty z bloga "Uczynię Ci grób".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to czasem reaguje z opóźnieniem, nie mam pojęcia dlaczego.

      Usuń