Gadżety menu

06 października, 2014

WYCZEKIWANY POWRÓT (5)

Nie od dziś wiadomo, że Spisownik jednak jest miejscem często odwiedzanym przez wielu autorów. Może z tego dodatkowo skorzystać? Powstało już kilka zakładek ułatwiającym porozumiewanie się i zdobywanie kontaktu, ale wpadłam na pewien pomysł, mam przy tym ogromną nadzieję, że weźmiecie pod uwagę moją propozycję.
Zauważyłam, że sporo osób mimo wszystko 'ciągnie' do sprawdzonych adresów i autorów. W momencie gdy zakłada się coraz więcej blogów, nie wiadomo czy następnego dnia administracji się nie znudzi i właściwie wszystko zdaje się być robione na szybko oraz niechlujnie, tym bardziej chętnie przyciągają autorów blogi mające historię. Może nie największą ilością autorów, ale z gronem osób piszących regularnie oraz nie znikających po paru dniach mogą pochwalić się takie blogi jak Marvel czy NYC. Z blogów nowszych...? Taki który by przetrwał więcej niż kilka tygodni? Niestety nie potrafię wymienić takowego. 
Tekst powyżej jest poniekąd uargumentowaniem. Otóż mam propozycję by stworzyć zakładkę dotyczącą blogów, które kiedyś istniały długo, zapadły w pamięć dzięki doskonałej atmosferze czy też solidnej administracji. Liczę na to, że autorzy wpisywaliby tam swoje propozycje, dzielili się swoimi opiniami na temat blogów, które mogłyby wrócić. Sama wpisałabym kilka adresów, z nadzieją, że może była Administracja zobaczy komentarz, zastanowi się i postanowi wrócić. Ostatnio po blogach krązyła sonda dotycząca tego tematu. Niestety, sonda jak to sonda, nie zawsze wszystkich propozycji, bo jej autor mógł ich po prostu nie znać. A tak, w momencie gdy jakiś pomysł poprze więcej osób, skrzyknie się autorów i skombinuje szablon, stare blogi mają szansę odżyć. I autorzy, który odnaleźliby się po kilku miesiącach, też tak szybko nie odpuszczą. 
VALERIE



W tym miejscu możecie wspominać blogi grupowe, które już dawno odeszły w niepamięć. Może uda Wam się nakłonić administracje tych blogów do ponownego założenia stron?

97 komentarzy:

  1. Poszukiwana osoba do pomocy przy prowadzeniu bloga.
    Szczegóły -> skleroza.nie.boli@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. http://transylvania-castle.blogspot.com POWRACAMY!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoła dla trudnej młodzieży w Londynie. Pamięta ktoś? Chętnie bym tam powróciła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Londynie? Mowa o prawdziwym STM, które przeskoczyło potem do Sheffield, bo kopia? (ps nie wiem czy czegoś nie pokręciłam. mogło być odwrotnie) :D

      Usuń
    2. Nie wiem jak to było dokładnie. Ale była Szkoła Dla Trudnej Młodzieży w Londynie na której byłam i chciałabym wrócić. O tej drugiej słyszałam ale już nie byłam xd

      Usuń
    3. Proszę nie mylić STM z SFTY. STM był pierwszy (kilka lat z przerwami) i okupował Londyn - potwierdzam. Później pojawiła się kopia i doszło do zmiany na Sheffield. Przy reaktywacji STM ponownie wrócono do Londynu, bo takie było pierwsze założenie i administratorzy nie zamierzali z niego już zrezygnować na rzecz kogoś innego ;)

      Usuń
  4. Akademia Chaosu, taak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za!

      Usuń
    2. O, ja też.

      Usuń
    3. Myślałam, że już dawno wszyscy o niej zapomnieli. Wspaniałe czasy :)

      Usuń
    4. Zakładać! <3

      Usuń
  5. Ktoś jeszcze pamięta www.fanipal.blogspot.com ?

    OdpowiedzUsuń
  6. A pamięta ktoś Halloween Town, znana też jako Wioska Słońca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamięta. Jako jedna z adminek, nie chciałabym, by to znów powstało. Halloween miało swój czas.

      Usuń
    2. Owszem, miało... Zostawmy miłe wspomnienia po prostu ;)

      Mardie

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Byłoby fajnie.

      Usuń
    2. kilka(naście?) ich było... Na większości się dobrze bawiłem:)

      Usuń
  8. Jeszcze niedawno był blog o koreańskiej wytwórni muzycznej. Byłoby fajnie, jakby doszło do reaktywacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słuchajcie moi mili - i tu przestrzegam. To pytanie zostaje zadane osobom, które uczestniczyły w tych blogach i miały by ochotę na więcej, a nie małym schowanym hejterkom, którzy zawsze mają coś do powiedzenia mimo, że to nie wnosi nic w nich totalnie nudne życie.

    Reaktywacja
    a) Rumors Never Die - dajmy temu blogowi drugą szansę, w końcu nieźle się na nim bawiliśmy;
    b) Stare Suchodoły; ciągle tylko te miasta i miasta, a może polska wieś na której psy du*kami szczekają i nie dzieje się tam nic szczególnego? Udowodnijmy, że tak ambitny blog może przetrwać.

    Za którą opcją jesteście Wy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suchodoły tak, ale Rumors Never Die NIE, NIE, NIE i jeszcze raz NIE!

      Usuń
    2. Ja wciąż mam nadzieję, że Rumors Never Die jeszcze wróci ze starymi ludźmi i tą ciekawą atmosferą, świetnie się bawiłam, a w dodatku te intrygi, które się snuło, był taką odmianą od codzienności...

      Kochana Viv.

      Usuń
    3. Koniecznie Suchodoły!

      Usuń
    4. Popieram, Suchodoły!

      Usuń
    5. Myślałeś, że zniknęłam i już nigdy nie wrócę? Bardziej pomylić się nie mogłeś. Xoxo PLOTKARA [www.rumors-never-die.blogspot.com]

      Usuń
    6. Suchodoły, poproszę raz, dwa, trzy, przegłosowane :)
      Ale... boję się, że znowu upadną, bo zleci się zbitek dzieciaków, tydzień, dwa góra, i pójdą.

      Usuń
  10. A ja bym chciała coś w tematyce DC...

    OdpowiedzUsuń
  11. Był kiedyś na onecie, jeszcze z albumami taki instytut dla osób z nadprzyrodzonymi umiejętnościami. Nic wspólnego z Marvelem. Pamiętam, że funkcjonował w czasie, kiedy onetowski NYC był najpopularniejszym blogiem... Bardzo chciałam się tam zapisać, ale nie zdążyłam. Ktoś pamięta? To było z sześć lat temu, może więcej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem prawie pewna, że chodzi Ci o recifle-college. Onetowski wspominam dobrze, ale blogspotowy był już wylęgarnią marysujek.

      Usuń
    2. Niestety, nie chodzi o to. Miał w adresie ten blog słowo "instytut", tak przynajmniej mi się wydaje... ale na pewno nie recifle-college.

      Usuń
    3. Instytut jakieś Rose? Było kiedyś coś takiego:> Jeden z pierwszych grupowców, na jaki się zapisałam.

      Usuń
    4. Może SPT?
      Paranormal School Talents czy coś w tym stylu?

      Usuń
    5. Może chodzi o Dom Natchnionych? ;)

      Usuń
  12. Red--light! Dajcie RL proszę, proszę, proooszę ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram! Red--light!

      Usuń
    2. Nie musisz się zapisywać jak Ci się nie podoba... -___-
      Ja osobiście popieram!

      Usuń
    3. Podbijam! Niech wróci.

      Usuń
  13. Blog insula-pulchra powraca ze zmienionym składem administracji, który poszukuje osób chętnych do współtworzenia i pomocy przy reaktywacji. Zainteresowanych proszę o wiadomości na maila: gospodarz.wyspy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powróciliśmy! Zapraszamy do zapisów!
      http://insula-pulchra.blogspot.com/

      Usuń
  14. Streets of Aberdeen...?

    OdpowiedzUsuń
  15. Podbijam koreańską wytwórnię muzyczną i ten blog na podstawie Tokyo Ghouls, niestety nie pamiętam nazwy. Tylko zrobiony z komentarzami pod kartami, a nie w odpisami w formie krótkich postów, strasznie ciężko się w tym połapać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Koreańska wytwórnia muzyczna mogłaby wrócić, ponieważ administracja wciąż od czasu do czasu tam zagląda, jednak potrzeba by było więcej, niż dwie zadeklarowane, chętne osoby. Poprzednim razem też chciano reaktywacji, a tuż po niej skończyło się na dość chamskim - kolokwialnie mówiąc - olaniu pracy administracji i całej reszty. Poza tym, administracja prosiłaby także o to, żeby inni wspierali ją w kwestii reklamy bloga, bo wiele osób nie ma pojęcia o jego istnieniu podczas reaktywacji i działalności, co za tym idzie szybko upada.

    Pozdrawiam
    Jedna z administratorek

    OdpowiedzUsuń
  17. Streets of Aberdeen! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Institute-of-shadows, które zniknęło wczoraj, mimo, że dobrze prosperowało i wielu autorów jest teraz nieco rozżalonych. Jeżeli ktokolwiek wie jak 'dostać' się do administracji tego bloga to będę po rękach całować. Albo sama administracjo - wypowiedz się w tej sprawie. Macie 90 dni na przywrócenie bloga zanim zostanie on trwale usunięty. Mam nadzieję, że on wróci i to było wynikiem błędu, bo jakoś celowe usuwanie bloga, na którym jest aktywność jest dla mnie niezrozumiałe. Jak nie chcecie dłużej prowadzić z jakichkolwiek przyczyn, to możecie mianować mnie administratorem. To już druga taka sytuacja, z którą się spotkałem w ciągu ostatnich 2 miesięcy i nie wiem, czy to jakaś chora moda, aby zakładać grupowca, po czym usuwać po trochę ponad tygodniu? Nie rozumiem tego i mam nadzieję, że ta sytuacja zostanie jakoś wyjaśniona/naprawiona.

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś o zombie. Byle dobre. Nieistotne, że już było.

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Trzy razy tak.

      Usuń
    2. O, byłabym zainteresowana :) Ale może zamiast NY Seattle? Coś w stylu Grey Sloan Memorial Hospital? Ogólnie coś w tematyce Chirurgów :)

      Usuń
    3. Osobiście uważam, że ogólnie szpital jest lepszy. Własna historia, nie coś kanonicznego. :)

      Usuń
    4. Może i tak. Byleby szpital, już samo to sprawi, że będę szczęśliwa :)
      To co, ktoś się podejmuje?

      Usuń
  21. Czy ktoś pamięta może polską szkołę magii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Logiadom? Ja pamiętam :) Fajnie by było, gdyby wróciła.

      Usuń
    2. Cóż, może nie ja o tym decyduję, jednak robiłam ostatnią reaktywację bloga (jakoś 2 lata temu) i z doświadczenia powiem, że chęci były, dużo autorów się zgłosiło, a i tak upadł. Dlatego... Nie wiem, czy w najbliższym czasie Logiadom ponownie się pojawi. Kiedyś, w nieokreślonej przyszłości, być może, albo z mojej inicjatywy albo sam założyciel się za to zabierze, na razie jednak na pewno nie.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Sądzę, że skoro nie jesteś założycielką, to nie masz prawa reaktywować bloga. :)

      Usuń
    4. Sądzę, że prawo mam, skoro należałam do pierwszej administracji, i potem miałam całkowitą zgodę na reaktywację :) A co do kolejnej, jak pisałam wyżej: może kiedyś, ale nic na pewno.

      Usuń
    5. oo Logiadom pamietam !

      Usuń
    6. wtrącę swoje trzy grosze: Logia działała świetnie, ja również przez jakiś czas wkręciłam się do administrowania blogiem, po tym jak jego uczynny właściciel zrzucił prawa do adminowania na grupkę dziewczyn z bloga :) później, z racji konfliktów z owym panem, blog został przeniesiony, z nieco zmienioną fabułą, na adres bodajże szkoła-merlina czy coś takiego. Ktoś kojarzy?

      Usuń
    7. Ja na pewno kojarzę, a z kim rozmawiam? :)

      Plus, Szkoła Merlina to był nasz twórczy pomysł, fajnie że ktoś pamięta. Co do Logiadomu, jakiś rok temu właściciel odezwał się i proponował powrót, ale wycofał się z tego. Myślę, że słusznie, bo szkoda by było, żeby blog pojawił się, a po tygodniu upadł z braku aktywności autorów.

      Usuń
    8. Tak, wiem, bo pomagałam tworzyć ten "pomysł" :) z autorką Aleksego. a ja z kim mam przyjemność?

      Usuń
  22. Może reaktywacja Obozu Herosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bylo juz tyle reaktyw, ze watpie czy kolejna odniesie jakis sukces

      Usuń
    2. Ale pisało się świetnie. :(

      Usuń
    3. nie zaprzecze - bylam na wszystkich odslonach

      Usuń
    4. Ja bym chętnie dołączyła do kolejnej odsłony. ;)

      Usuń
    5. Ja też pisałam na wszystkich, nie przeczę, że pisałam często, ale bardzo mi się podobało i chętnie popisałabym tam jeszcze.

      Usuń
  23. Był kiedyś blog, jeszcze na onecie, który skupiał wyłącznie Śmierciożerców. Osadzony jakoś po czwartej części. Nie pamiętam, jak dokładnie się nazywał, ale chyba coś w stylu "Mroczne czasy", nie wiem. W każdym razie akcja działa się głównie w siedzibie Czarnego Pana...
    Z wielką chęcią pobawiłabym się na czymś takim i nawet mogę pomóc w stworzeniu, acz zupełnie nie znam się na szablonach i tak dalej....
    Czy ktoś to pamięta? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba coś takiego pamiętam. Choć nie pisałam to wiem że był :) I faktycznie fajny fabularnie

      Usuń
    2. Chciałabym znów coś takiego :(

      Usuń
  24. Co z http://bloody-stream.blogspot.com/ ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że administracja nie przewiduje reaktywacji.

      Usuń
    2. http://transylvania-castle.blogspot.com/
      Coś w tych klimatach ;)

      Usuń
    3. Przydałoby się porządne Mystic Falls, które nie zamknie się po miesiącu.

      Usuń
  25. Randial, algo Arghal może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byla bym za Arghal - nawet milo wspominam ;)

      Usuń
    2. Ja też - zwłaszcza miło wspominam odsłonę z czasów Onetu :D

      Usuń
    3. Randial, Dantia, cokolwiek w tym zmyślonym klimacie!

      Usuń
  26. Dynastia Tudorów <3
    Jeśli administracja wyrazi chęć mogłabym nawet pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tudory byly wiele razy a i tak ruch byl znikomy - watpliwe czy adm. w ogole jeszcze rozmysle nad kolejna rekatywa.
      Jesli tak bardzo chcesz to mozesz przeciez sama otworzyc takowego ;)

      Usuń
    2. Fajnie by było, gdyby wrócili <3

      Usuń
    3. tak, tak wszyscy palaja nad reaktywa i przejawiaja checi. Szkoda, ze krótkotrwale one sa i nie tylko nad nimi acz nad kazda reaktywa ;/

      Usuń
    4. Blog nie zniknął, czeka na lepsze czasy (o ile takie nastaną), ale reaktywacji nie przewiduję, bo mam dziwne przeczucie, że chętnych niby wielu, a co do czego to znów będzie tak cztero-, czy pięcioosobowa ekipa.

      Usuń
  27. Jakiś Londyn? Please bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę nawet pomóc w adminowaniu :3

      Usuń
    2. Ponoć Shades-of-London ma wracać, jeśli znajdą dobrą szabloniarnię

      Usuń