Gadżety menu

11 marca, 2014

WYCZEKIWANY POWRÓT (4)

Nie od dziś wiadomo, że Spisownik jednak jest miejscem często odwiedzanym przez wielu autorów. Może z tego dodatkowo skorzystać? Powstało już kilka zakładek ułatwiającym porozumiewanie się i zdobywanie kontaktu, ale wpadłam na pewien pomysł, mam przy tym ogromną nadzieję, że weźmiecie pod uwagę moją propozycję.
Zauważyłam, że sporo osób mimo wszystko 'ciągnie' do sprawdzonych adresów i autorów. W momencie gdy zakłada się coraz więcej blogów, nie wiadomo czy następnego dnia administracji się nie znudzi i właściwie wszystko zdaje się być robione na szybko oraz niechlujnie, tym bardziej chętnie przyciągają autorów blogi mające historię. Może nie największą ilością autorów, ale z gronem osób piszących regularnie oraz nie znikających po paru dniach mogą pochwalić się takie blogi jak Marvel czy NYC. Z blogów nowszych...? Taki który by przetrwał więcej niż kilka tygodni? Niestety nie potrafię wymienić takowego. 
Tekst powyżej jest poniekąd uargumentowaniem. Otóż mam propozycję by stworzyć zakładkę dotyczącą blogów, które kiedyś istniały długo, zapadły w pamięć dzięki doskonałej atmosferze czy też solidnej administracji. Liczę na to, że autorzy wpisywaliby tam swoje propozycje, dzielili się swoimi opiniami na temat blogów, które mogłyby wrócić. Sama wpisałabym kilka adresów, z nadzieją, że może była Administracja zobaczy komentarz, zastanowi się i postanowi wrócić. Ostatnio po blogach krązyła sonda dotycząca tego tematu. Niestety, sonda jak to sonda, nie zawsze wszystkich propozycji, bo jej autor mógł ich po prostu nie znać. A tak, w momencie gdy jakiś pomysł poprze więcej osób, skrzyknie się autorów i skombinuje szablon, stare blogi mają szansę odżyć. I autorzy, który odnaleźliby się po kilku miesiącach, też tak szybko nie odpuszczą. 
VALERIE


W tym miejscu możecie wspominać blogi grupowe, które już dawno odeszły w niepamięć. Może uda Wam się nakłonić administracje tych blogów do ponownego założenia stron?

119 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też strasznie tęsknię za Grą w przestworzach. Wracajcie!<3

      Usuń
    2. Niezależnie od tego,tutaj nie chodzi ani o Volfeusza, ani o jego postać, tylko o przywrócenie świetnego, dopracowanego i ciekawego bloga do blogosfery. Jestem jak najbardziej za powrotem Gry w Przestworzach, to było naprawdę coś.

      Usuń
    3. Trzeba przyznać, że to był naprawdę dobrze przygotowany i złożony blog. No i wymagał zaangażowania ze strony autorów.

      Usuń
    4. Większość nawet nie wie co to było.

      Usuń
    5. Ale wspominają to ludzie, którzy jednak wiedzą. Gdyby Gra powróciła, to pewnie ta Twoja większość miałaby się okazję przekonać co to było.

      Usuń
    6. Bazo Danych, ulituj się nad ambitnymi autorami, którzy tęsknią za czymś dobrym, dopracowanym i naprawdę chcą pisać!

      Usuń
  2. MY TOP BLOGS:
    1. high-school-life
    2. był taki blog o Toskanii kiedyś... nazwy nie pamiętam, ale dość dobrze się zapowiadał
    3. paris-2021. Ale taki na serio-serio powrót.
    4. któryś ze współczesnych hogwartów
    5. szkoła x-menów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! TOSKANIO WRÓĆ.

      Usuń
    2. Część administracji DT powinna jednak postawić na sprawdzone pomysły. Toskania byłaby lepsza <3

      Usuń
    3. Toskania była (na krótko) i sie zmyła... jak reszta blogów w obecnych czasach

      Usuń
  3. chicago-school <3

    OdpowiedzUsuń
  4. BRADLEY HIGH SCHOOL <33333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tak, to poproszę z sumienną administracją.

      Usuń
    2. Mogłabym nawet pomóc w adminowaniu... <3 (y)

      Usuń
    3. BHS albo jakiekolwiek high school...

      Usuń
  5. Nieśmiało wspomnę, że rok temu o tej porze fajnie się pisało na Naked Sky...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komu się pisało, temu pisało. Szablon kiepski, administracja kiepska, postacie kiepskie i do tego shoutbox opanowany przez kogoś, o kim wspominać nie chcę z uwagi na hejterów.

      Usuń
  6. Szwecja, Sztokholm, czyli wenecja-polnocy...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten blog prowadziła chyba niejaka V., więc nie liczyłabym na powrót. Zawsze jednak można stworzyć bloga z akcją w innym szwedzkim mieście.

      Usuń
    2. Dlaczego miałabym na to nie liczyć? W takim sensie, że ona nigdy nie zdecyduje się wrócić z tym blogiem?
      Może da się jakoś ubłagać :)

      Usuń
  7. Gdyby ktoś chciał jakiś high school - czy to w USA, czy jego odpowiednik w UK: 46761872
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja tęsknię za Wiecznym Lasem.

    OdpowiedzUsuń
  9. The Dark Danby!
    Przywróćcie, blog miał potencjał.

    OdpowiedzUsuń
  10. Recifle College (RC).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. samotny limfocyt25 lipca 2014 14:46

      O tak, właśnie miałam o tym blogu wspomnieć i zastanawiałam się, jak się nazywa. Tęskno, ciekawie się pisało.

      Usuń
    2. Szczególnie podobała mi się wersja onetowska; bez przesadzonych postaci, z miłą atmosferą. Takie RC mogłoby powrócić, ale wersji blogspotowej do udanych nie zaliczam, zbyt wiele zmian się tam pojawiło, Mary Su i Gary Stu, którzy zajmowali sobie po kilka mocy. Koncepcja jedna moc - jedna osoba o której ktoś wspomniał w pomysłach byłaby idealnym rozwiązaniem.

      Usuń
    3. Ten blogspotowy to była jakaś porażka. Nie dość, że bohaterowie byli wyidealizowani, większość miała trudne dzieciństwo i było superbohaterami, to jeszcze utworzyło się kółeczko wzajemnej adoracji (składające się głównie z autorów, których poziom wątków wywoływał u mnie chęć skoczenia z mostu), które zupełnie olewało pozostałych autorów. Niezależnie, czy chodziło o tych starszych, czy nowszych. Najgorsze, że adminki chyba też do tego kółeczka należały i blog przypominał jeden wielki cyrk.
      Jeżeli ktoś zajmie się tym blogiem na poważnie, wtedy jest sens powrotu. Z tego, co widzę, nikt nie ma ochoty na powtórkę z beznadziejnej rozrywki.
      I gdyby ktoś się czepiał - nie, nie jestem hejterem. Przedstawiam fakty, znam realia tego bloga, bo mimo wszystko dość długo tam wytrzymałam. Z tego zamysłu może powstać naprawdę niezły grupowiec, jeśli tylko odpowiednio się do niego podejdzie.

      Usuń
    4. Niestety muszę się zgodzić z przedmówcą. Zachęcona ciekawą fabułą zapisałam się na tego bloga, ale popełniłam podstawowy błąd - zwlekałam w czasie, nie zdążyłam załapać się do kółeczka i moja karta została kompletnie olana. W całej mojej blogowej karierze nie zdarzył mi się podobny przypadek i przyznam, że było to zwyczajnie przykre...
      Poza tym Administracja wykazywała się strasznym brakiem kultury, choć argument za tym przemawiający zachowam dla siebie. Dlatego osobiście nie jestem za powrotem tego bloga.

      Usuń
    5. Ogólnie sam zamysł RC był w porządku. To znaczy fabuła i rozpisane skąd pochodziły jakie mutanty (swoisty skrót myślowy, mam nadzieję, że zrozumiały). Tylko fakt, był problem z Merysujami i w ogóle przesadzaniem z mocami wszelakimi. Gdyby przywrócić to, co było, nałożyć pewne ograniczenia i powołać rzetelną administrację... Byłabym w stanie się zapisać.

      Usuń
    6. Przykro mi bardzo, że tak nas odebraliście. Nikt nie chciał być dla Was nie uprzejmy, czy ukazywać brak kultury. Serdecznie Was przepraszam, jeśli w jakiś sposób zostaliście przez nas urażeni - na pewno nie było to naszym celem i każdy popełnia błędy. RC był blogiem, któremu poświęciłam najwięcej serca. No a w ostatniej osłonie, poświęciła sporo czasu by wszystko odpisać. Tak więc jeśli kiedyś znajdą się ludzie i ktoś kto byłby chętny pomóc mi w administracji - to jak najbardziej jestem chętna na reaktywacje.
      Jeszcze raz przepraszam, jeśli coś Was uraziło we wcześniejszym moim zachowaniu.

      Usuń
  11. Był taki blog, nie pamiętam adresu, ale pamiętam czerwony szablon. Tematyka - apokalipsa zombie, chyba łączył w sobie fabułę The Walking Dead i 28 dni później, ale co do tego pierwszego nie jestem pewna. Fabuła była bardzo fajna, nawet fajnie się tam pisało, bardzo bym chciała, żeby znowu pojawił się taki blog. Ktoś jest ze mną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był mój blog. Gdyby znaleźli się chętni, mogę go reaktywować, bo przyznam, że sama się stęskniłam za klimatami zombiaków. Więc jakby ktoś miał ochotę, to niech da znać. I możecie przy okazji się określić, które zombiaki uważacie za lepsze: te z The Walking Dead, czy te z 28 dni później.

      Usuń
    2. Ja jestem jak najbardziej chętna. I wszystko jedno jakie zombiaki. Aby były xD

      Usuń
    3. Hmmm czerwonego bloga o zombie za bardzo nie kojarzę :P, ale osobiście wolę TWD. Przy okazji, w zakładce "Dodaj pomysł" rzucono parę pomysłów jak taki blog mógłby dobrze funkcjonować, może warto wziąć te kilka postów pod uwagę przy reaktywacji?

      Usuń
    4. Zombiaki z TWD! Przynajmniej będzie ciekawiej, jak ludzie zaczną umierać w obozie :)

      Usuń
    5. W TWD ludzie zaczęli umierać wewnątrz, bo dopadła ich zwykła choroba zakaźna czy jakiś wirus, już nie pamiętam co to dokładnie było.

      Usuń
    6. Chodzi raczej o to, że w TWD każdy kto umrze, nawet z przyczyn naturalnych, zmienia się w zombie. Nie musi być wirus czy choroba zakaźna. Wystarczy, że jedna osoba dostanie zawału i już mamy zombiaka w obozie.

      Usuń
    7. I dlatego to jest ciekawsza wersja :) Przynajmniej nie trzeba się ograniczać do napadów zombie na obóz.

      Usuń
    8. To robi ktoś, coś?

      Usuń
    9. Tak, powoli się tworzy :)

      Usuń
    10. Wspaniale! Już od dawna czekam na jakiegoś porządnego grupowca:)

      Usuń
  12. Secret service.

    OdpowiedzUsuń
  13. Empire Bysen. Bądź cokolwiek w tych klimatach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmawiamy o tym w "dodaj pomysł" ;)

      Usuń
  14. Brudne Interesy, albo jakiś mafijny właśnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tasak!!!!! <3 Mafijnego dawno nie było z chęcią bym na takim po pisała

      Usuń
    2. Jestem za! Przyda się blog wmieszany w przestępcze realia, ale dobrze prowadzony. Niech powstanie jakiś ciekawy mafijny!

      Usuń
    3. Ja również jestem jak najbardziej za! Dawno czegoś takiego nie było, w sumie nie wiem czemu, bo jest to naprawdę ciekawy pomysł :)

      Usuń
    4. To ktoś będzie działał? Mogłabym ewentualnie się tym zająć, ale przydałby się ktoś do pomocy. Zwłaszcza w sprawach moderatorskich, ale również do stworzenia fabuły i podobnych spraw.

      Usuń
    5. Ja mogę pomóc! Daj znać na maila to dogadamy szczegóły;)
      justi.wi6@gmail.com, czekam ;)

      Usuń
    6. Ja również bardzo chętnie pomogę :-) leanetne@gmail.com

      Usuń
  15. Hej, czy ktoś coś wie o tym, że Howart2023 został usunięty? Może był na nim małych ruch ostatnim czasy, ale to tylko wina zaniedbania administracji. Dlatego wystarczyło nad nim trochę posiedzieć. Licze na jakąś odpowiedź od współautorów, ponieważ blog miał ambicje. W razie braku odzewu, biorę go na swoje barki. W razie chęci pomocy, zapraszam na e-maila: tredy993@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Administracja nie usunęła bloga. A mówiąc dokładniej: blog został zhakowany przez osobę, której administracja zaufała. Nie wiem kto, nie wiem dlaczego. Więcej informacji na blogu. Zapraszam.

      Usuń
  16. Klan Elfow, co z 7 lat temu istnial... Jeden z pierwszych blogow grupowych razem ze Smoczymi Jezdcami... To byly czasy...

    OdpowiedzUsuń
  17. Może Sztokholm jednak wróci...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio?
      Bo administracja się poważnie zastanawia.

      Usuń
    2. okej, a szablon kto zrobi? :D

      Usuń
    3. Ja szablonu wprawdzie nie zrobię, ale za powrotem Sztokholmu jestem jak najbardziej! :)

      Usuń
  18. Ktoś pamięta Miraculous Academy, szkołę dla ludzi obdarzonych mocami żywiołów? Ostatnio myślę nad przywróceniem bloga, ale nie wiem, czy znaleźliby się na niego chętni.
    Jestem również otwarta na wszelkie sugestie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istnieje zarówno blog akademia, jak i taki o żywiołach. Nie wiem czy jest sens łączenia tych dwóch pomysłów, szczerze.

      Usuń
  19. Last Salvation? Lub coś w tym stylu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nie działa? O.o Z tego, co ostatnio widziałam, to choć zostało troje autorów, piszą ze sobą. Może warto do nich zagadać o "poszerzenie" działalności?

      Usuń
  20. Dziwnie mi tęskno za McCras. Nie wiem, nie byłam tam długo. Ale jednak pisało się niezwykle dobrze i była świetna atmosfera. Ucieszyłby mnie powrót.
    Czy Administracja tego bloga bywa w blogsferze? Czy powrót byłby możliwy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bywam. Ale nie wiem, czy powrót byłby możliwy. Chociażby nie teraz, kiedy zaczęła się szkoła, a ja przygotowuje się do egzaminów. Aczkolwiek nie wykluczam takiej możliwości. Być może wrócę jeszcze z McCras. To tylko kwestia czasu.

      Usuń
  21. Chcę LHS. Znaczy widzę, że jest. Ale jednak bez tamtej administracji to nie to samo. Fakt,wkurzająca była. Ale jednak jakiś sentyment pozostał. Mnie, oczywiście.
    A dokładniej - mówię o LHS z okresu lutego 2014 z tym ładnym, czerwonym szablonem.

    OdpowiedzUsuń
  22. A może by tak przywrócić Transylvania Castle? Blog był naprawdę świetny i bardzo dopracowany. Patrząc na ten szit tkzw Akademia Istot Ciemności zastanawiam się dlaczego Transylvania nie przetrwała ;( Administracjo, zastanów się poważnie nad przywróceniem bloga, ewentualnie poproś kogoś do pomocy.
    Zacni ludzie, wysoki poziom. Pogratulować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co ci się konkretnie nie podoba w Akademii Istot Ciemności?

      Usuń
    2. Powiem tak. Bardzo nam jest miło, szczególnie że w tego konkretnego bloga włożono naprawdę mnóstwo pracy. Jednak jak to bywa, ludzie chcą, a potem wszystko cichnie, nawet jeśli stajemy na rzęsach, aby w jakiś sposób to urozmaicić.
      Póki co, TC nie wraca, jednak możemy to rozważyć.
      Proszę bardzo, tutaj jest mail: i.love.you.chuck.bass@gmail.com - wątpię, aby decyzja została zmieniona, jednak zawsze można porozmawiać.
      Pozdrawiam,
      Tepesowa

      Usuń
  23. Wracając po długiej przerwie, jestem w szoku. Gdzie są te wszystkie, blogi? Marzy mi się powrót paris2021, hellromance, czy suchodłów ;<
    Dałoby radę przywrócić chociaż jeden?

    OdpowiedzUsuń
  24. Był kiedyś blog na podstawie serialu "Revolution" ... fajny pomysł może ktoś coś wie? reaktywuje? ;33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był. Niewielu chętnych było i ostatecznie akcja kręciła się wokół trzech osób... Gdzieś tam w otchłaniach istnieje jeszcze nawet, kiedyś byłam tam administratorką, a obecnie nie mam do niego dostępu. Ale przyjemnie się tam pisało.

      Usuń
  25. Poruszyłam już te kwestię na sb, ale myślę, że chyba też wspomnę o tym tutaj.
    Nie wiem, czy to były moje zwidy, czy ten blog naprawdę istniał (dlatego wybaczcie mi, jeśli ten komentarz będzie tutaj nie na miejscu), ale coś kojarzę Beauxbatons, czy inny Durmstrang. W każdym razie, było to osadzone w potterowskim świecie, ale na pewno nie w Hogwarcie i na pewno nie w rzeczywistości pozaszkolnej. Wiem, że skoro mamy trzy aktywne(?) Hogwarty, to chyba nie zbyt wielkiego sensu tworzenie czegoś tak bardzo podobnego, ale noszę się z tą myślą już od jakiegoś czasu. W każdym razie, chętnie bym dołączyła, gdyby, oczywiście ktoś chciał się tym zająć i gdyby znalazła się dostateczna ilość autorów gotowych do pisania na takim blogu. Zawsze mnie ciekawiło, jak może wyglądać system nauczania w innych magicznych szkołach, ich rzeczywistość i tak dalej.

    Kwark

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był taki blog, akcja działa się w Durmstrangu. Przez chwilę na nim pisałam, ale umarł śmiercią naturalną, ze zwyczajnego braku zainteresowania autorów. Chętnie zapisałabym się na niego ponownie, w sumie nawet mogłabym sama założyć grupowca o takiej tematyce, ale nie wiem, czy byliby chętni.

      Usuń
    2. Ja bym była chętna do pisania. No i gdybym choć trochę znała się na tworzeniu blogów, to pewnie sama bym coś takiego otworzyła, ale niestety, pozostaje mi tylko czekać aż coś tego typu znów się pojawi. :D

      Kwark

      Usuń
    3. Jestem za, ale jednocześnie - jestem beznadziejna w w html'u (nie wpiszę go sobie do CV jako opanowany język), ale mogę pomoc. Zaproszenia, zakładki, ganienie autorów.

      Usuń
    4. Ja to jestem taką betoniarką–amatorką, że w HTML sklecę coś niedającego po oczach, ale ta pomoc właśnie, typu zaproszenia, zakładki, ganienie autorów bardzo się przyda. :D

      Usuń
    5. Byłabym na taki blog bardzo chętna! Hogwarty są przewidywalne, a w takim — weźmy przykład — Durmstrangu i autorzy, i administracja mają o wiele większe pole do popisu. Jestem jak najbardziej za!

      ~~D

      Usuń
    6. Niegdyś prowadziłam Durmstrang, lecz blog umarł śmiercią naturalną, jak wspomniała osoba wcześniej - brak zainteresowania z strony autorów oraz brak napływu nowych. Jednak mogłabym się podjąć założenia, zrobienia, administrowania, pomocy w administrowaniu, wykonania szablonu lub po prostu - uczestnictwa w życiu takiego bloga. W razie czego proszę pisać na: moja.kochana.zmijka.nie.gryzie@gmail.com

      Usuń
  26. Kiedyś był blog na podstawie książki, gdzie była walka między aniołami, a demonami o książkę i dziewczynę, która spodziewała się dziecka z upadłym już aniołem. Niecierpliwie czekam na powrót tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog, o którym mówisz, to Armia Boga. Nigdy nie cieszył się ogromną popularnością, ale miał tę garstkę autorów, którzy pisali codziennie i atmosfera była fajna. Ktoś, coś? Wracamy?

      Usuń
    2. Właśnie. Armia Boga. Może nie było dużo ludzi, ale miał kilka osób, które podtrzymywały bloga. Proszę, wróćcie?

      Usuń
    3. [Armia Boga to był jedyny blog gdzie tak dobrze prowadziło mi się postać męską. Bardzo chętnie wróciłabym tam z Dantkiem :3]

      Usuń
    4. Byłam założycielką. Później tylko administracją. Miałam swojego Lucyfera, a później bloga oddałam. Miło wspominam i naprawdę dobrze się pisało. Wątki na poziomie, zróżnicowane. Miłe wspomnienia, więc i powrót widziany byłby mile.

      Usuń
  27. dire forest? nie jestem pewna, ale chyba tak się ten grupowiec nazywał.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dajcie mi bloga o mrocznych bajkach! Nie żadne Once Upon A Time'y, tylko naturalistyczne, ponure baśnie, w których nic nie jest cukierkowe, tak jak to było w oryginałach, no. Blog nazywał się chyba fabletown-ny, jednak pewności nie mam.
    Administracjo, jesteś gdzieś? Autorzy zainteresowani projektem, wesprzecie mnie?

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja przypomnę bloga, gdzie akcja toczyła się w szkole dla przyszłych królów i królewien. Jedna osoba z jednego kraju, podobało mi się tam. Jak on się nazywał, nie pamiętam, bo moja pamięć jest okropna, ale był bardzo fajny. Pamiętam reaktywacje, niestety potem już przestał działać. Szkoda, bardzo przyjemnie mi się tam pisało.
    No i paris2021. Ale dla tego bloga chyba nie ma już ratunku. Po przeniesieniu się z onetu na bloggera paris nie był już taki sam, pod koniec ery onetowskiej wszystko zaczęło się sypać, a szkoda. To jeden z tych blogów, na którego po prostu chciało się wchodzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba chodzi o Seraph Academy w pierwszym przypadku. Też się tam dobrze bawiłam.:D

      Kwark

      Usuń
    2. Szkoła dla królów i królewien brzmi bardzo ciekawie i chętnie uczestniczyłabym w życiu takiego bloga. :)

      ~~D

      Usuń
    3. http://seraph-academy.blogspot.com/

      Usuń
  30. Bradley High School<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witajcie w Nowym Jorku na Manhattanie w jego najelegantszej część – Upper East Side. Gdzie moi przyjaciele i ja mieszkamy, uczymy się, bawimy i śpimy – czasem ze sobą nawzajem. Witajcie w świecie luksusu, najlepszych prywatnych szkół, ogromnych apartamentów na Piątej Alei, limuzyn, nieograniczonego dostępu do kasy, alkoholu i wszystkiego, czego chcemy. Żyjemy w bajce, a całe nasze życie jest śledzone przez tajemniczą plotkarę.

      Czy to właśnie ty masz ochotę na wcielenie się w jednego z tych bogatych i skandalicznych dzieciaków, ich rodziców, czy nauczycieli? Może jednak wybierzesz biedną, szarą myszkę, która dostała się do Constance Billard/St. Judes School tylko dzięki otrzymanemu stypendium? Wszystko zależy od Ciebie!

      Chce właśnie Ciebie i całą resztę zaprosić na nowopowstającego bloga o tematyce Plotkary i starego Bradley School. Liczę na to, że jeśli ta tematyka Cię ciekawi, bawi bądź szokuje – dołączysz do nas. I wraz z nami stworzysz świat, który będzie nie lada wyzwaniem!

      W końcu blog stu procentowo postawiony na zabawę! Nie ingerujemy w nic, po prostu pozwalamy wam szaleć, pić szampana i balować do białego rana. Jednak uważaj, tajemnicza Plotkara to widzi i na pewno rozpowie to całemu Nowemu Jorkowi.

      *Blog w budowie już od czterech dni, mamy więcej nadzieje iż naprawdę będzie dopracowany. Jednak w razie chęci i możliwości szablonowych, zapraszamy do kontaktu. Znów WAS wszystkich zapraszamy dziś wieczorem/jutro rano na premierę bloga :)
      *Adres udostępniający pojawi się pod spodem tego komentarza przy oficjalnym otwarciu.

      STRUGAJCIE KARTY POSTACI, UPPER EAST SIDE NADCIĄGA.
      Administracja

      Usuń
  31. Paris 2021
    District Party
    Hellromance
    School for troubled youth
    Wszystkie onetowskie blogi konkretnie. Tęskno za nimi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PARIS <3
      LEX, REAKTYWUJ BLOGA!

      Usuń
    2. Paris już miało swój czas, przeżyło tyle że wow, chyba już minęły jego czasy, taka prawda.
      District Party czemu nie, fajnie było.
      Hellromance nie kojarzę
      School for troubled youth, te onetowskie czasy były super, później na blogspocie już trochę do gorsze, a raczej dużo gorsze.

      Usuń
  32. Stay in Paris, poproszę!

    OdpowiedzUsuń
  33. Galaxy Entertainment. Idealna dyrekcja, dbanie o poziom literacki autorów, brak błędów. Miło byłoby, jakby wrócił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kojarzę... O czym był ten blog?

      Usuń
    2. Możesz nie kojarzyć, bo nie było z nim spamu, jak to z niektórymi blogami, których reklamy co chwila trzeba usuwać chociażby z sb.

      Blog był o koreańskiej wytwórni muzycznej.

      Usuń
    3. Rzeczywiście, był taki blog, teraz kojarzę :) Nie moje klimaty, ale zdarzyło mi się parę razy tam zajrzeć, by stwierdzić, że grupowiec faktycznie trzymał poziom.

      Usuń
    4. Blog został reaktywowany, jeśli ktoś jest zainteresowany... Dziękujemy za miłe słowa o nas!

      Usuń
  34. Odpowiedzi
    1. Z tej strony administracja Paranormalnego Departamentu.
      Raczej nie będzie reaktywacji Paranormalnego Departamentu, choć do projektu mamy ogromny sentyment i byłoby fajnie. Jednakże małe zainteresowanie blogiem nie sprzyja raczej jego powrotowi. W razie jednak zorganizowaniu większej ilości chętnych lub po prostu w celu porozmawiania zapraszam na e-mail; moja.kochana.zmijka.nie.gryzie@gmail.com

      Usuń
    2. Ja również pamiętam ten blog i tęsknie za nim ogromnie, nie było tam wielu autorów, ale zato byli fajni. Jeśli byłoby to możliwe na powrót pojawie się napewno i mogłabym pomóc nawet w prowadzeniu, bo z tego co wiem, to nie zawsze jest na to czas. Trzymam kciuki:)

      Usuń
    3. Czas jest, ale raczej brak chętnych i brak kontaktu z ewentualnymi chętnymi :) Jednak z chęcią ponownie bym spróbowała. xD Dlatego proponuje kontakt na e-mailu.

      Usuń
  35. Był kiedyś taki blog, nie pamiętam nazwy, nie jestem też pewna czy był już na blogspocie, czy jeszcze na onecie, dokładnej fabuły też nie pamiętam... pamięć dobra, ale krótka, jak to mówią. Akcja działa się w niedalekiej przyszłości, gdzie wszystkie stworzenia nadnaturalne, w dużej mierze wampiry, przejęły władzę nad światem, ludzie stracili swoją pozycję i ich gatunek został skazany niemal na całkowite wyginięcie. Ludzka rasa została uznana za tanią siłę roboczą, trafiała do niewoli... Mniej więcej coś takiego. Fajnie się pisało, niestety szybko upadło. Może ktoś coś?

    OdpowiedzUsuń