Gadżety menu

29 marca, 2013

WYCZEKIWANY POWRÓT (3)

Nie od dziś wiadomo, że Spisownik jednak jest miejscem często odwiedzanym przez wielu autorów. Może z tego dodatkowo skorzystać? Powstało już kilka zakładek ułatwiającym porozumiewanie się i zdobywanie kontaktu, ale wpadłam na pewien pomysł, mam przy tym ogromną nadzieję, że weźmiecie pod uwagę moją propozycję.
Zauważyłam, że sporo osób mimo wszystko 'ciągnie' do sprawdzonych adresów i autorów. W momencie gdy zakłada się coraz więcej blogów, nie wiadomo czy następnego dnia administracji się nie znudzi i właściwie wszystko zdaje się być robione na szybko oraz niechlujnie, tym bardziej chętnie przyciągają autorów blogi mające historię. Może nie największą ilością autorów, ale z gronem osób piszących regularnie oraz nie znikających po paru dniach mogą pochwalić się takie blogi jak Marvel czy NYC. Z blogów nowszych...? Taki który by przetrwał więcej niż kilka tygodni? Niestety nie potrafię wymienić takowego. 
Tekst powyżej jest poniekąd uargumentowaniem. Otóż mam propozycję by stworzyć zakładkę dotyczącą blogów, które kiedyś istniały długo, zapadły w pamięć dzięki doskonałej atmosferze czy też solidnej administracji. Liczę na to, że autorzy wpisywaliby tam swoje propozycje, dzielili się swoimi opiniami na temat blogów, które mogłyby wrócić. Sama wpisałabym kilka adresów, z nadzieją, że może była Administracja zobaczy komentarz, zastanowi się i postanowi wrócić. Ostatnio po blogach krązyła sonda dotycząca tego tematu. Niestety, sonda jak to sonda, nie zawsze wszystkich propozycji, bo jej autor mógł ich po prostu nie znać. A tak, w momencie gdy jakiś pomysł poprze więcej osób, skrzyknie się autorów i skombinuje szablon, stare blogi mają szansę odżyć. I autorzy, który odnaleźliby się po kilku miesiącach, też tak szybko nie odpuszczą. 
VALERIE


W tym miejscu możecie wspominać blogi grupowe, które już dawno odeszły w niepamięć. Może uda Wam się nakłonić administracje tych blogów do ponownego założenia stron?

POPRZEDNIA ZAKŁADKA

223 komentarze:

  1. Ogłaszam wszem i wobec, że powstał Hogwart 2022!

    http://hogwart-2022.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby to były inne czasy, to bym się zapisała.

      Usuń
    2. Ten fakt był mi do życia niezbędnie potrzebny.
      To sugestia, aby znowu pootwierać 1000 Hogwartów? Każdy w innym czasie? Bezsensu, trzeba się zjednoczyć.

      Usuń
    3. Ale H22? ;((( Dlaczego akurat takie czasy? Są najnudniejsze.

      Usuń
    4. Nie narzekać po fakcie.

      Usuń
    5. Narzekać, jak najbardziej narzekać, bo admin wybrał rzeczywiście najnudniejsze czasy, w których nie ma już mowy o tak wyraźnym i niebezpiecznym podziale na dobrą i złą stronę. Tak więc - nuda, nuda, jeszcze raz nuda, plus obecne H22 to wielkie zgromadzenie Ślizgonów i Krukonów, homoseksualistów, tworzonych na jedno kopyto postaci (młodzi, piękni, niewyspani i tacy bardzo źli; "trudno się z nią dogadać, ALE MACIE SIĘ DOGADAĆ"). Dno i 6 metrów mułu, chcemy pierwszą wojnę. A najlepiej to zostawmy w końcu Hogwart i wyjdźmy na ulice. Przecież książki Rowling to cały świat czarodziejów, a nie tylko szkoła.

      Usuń
    6. A to może stwórzcie nowy podział? Wymyślcie nowego wroga? Nowe stronnictwa? Tak jak przed Voldemortem był Grindelwald, tak po nim może być ktoś inny. Poza tym to daje sporą dowolność - można zerwać z kanonem - zły Ślizgon, dobry Gryfon.

      Usuń
    7. Ja tam jestem za blogiem nie o samym Hogwarcie, a o świecie magii ogólnie :). Bo na takim jeszcze nie byłam, a mogłoby być ciekawie. Całkowicie zgadzam się z anonimem z godziny 14:37. Młode pokolenie to bardzo nudne czasy, gdzie jest sama sielanka i nie ma mowy o konfliktach stron, a co najwyżej koleżeńskich sprzeczkach. Najlepsza jest pierwsza wojna, wtedy to się działo przynajmniej, i było mrocznie <3.
      Wymyślanie nowego wroga jest głupie, bo to już nie kanon.

      Usuń
    8. Na jednym Hogwarcie (chyba 2040 czy coś w tym stylu) jakimiś Ministrożercami zawalili, już nie pamiętam, o co tam chodziło, ale, moim skromnym zdaniem, pomysł był lekko... żałosny i nieciekawy. Zresztą my chcemy kanonu, a nie poprawiania Rowling.

      Usuń
    9. Tak, ja też wolę kanon. Dlatego jednak preferuję te Hogwarty z czasów Huncwotów. Coś w stylu Czasu Hogwartu, onetowskiego H77 lub coś w tych klimatach. Szkoda tylko, że autorzy mają tak słomiany zapał i większość blogów bardzo szybko upada :/.

      Usuń
    10. Póki co na H22 nie widzę słomianego zapału autorów, aktywność jest, zobaczymy, jak będzie za tydzień. Ale mieć czyste pole do popisu (bo kiedy autorki zakładały ten Hogwart to żadnego innego aktywnego w okolicy nie było) i wybrać młode pokolenie, to trzeba serio chcieć...

      Usuń
    11. Na czasie Hogwartu było to samo ;P.
      Młode pokolenie to strata potencjału. To jest NUDNE.

      Usuń
    12. Że się wetnę w dyskusję - moim zdaniem na CH zawaliła administracja, która, krótko mówiąc, była do dupci. Nawet pisząc wątki interesowała się tylko sobą, mając głęboko gdzieś resztę autorów (od nich wymagano aktywności, ale od siebie to już nie, bo przecież admin może więcej).
      Młode pokolenie też ssie.

      Usuń
    13. No niestety, muszę przyznać rację. Administracja CH wątkowała tylko ze sobą, a wszelkie propozycje wątków od innych autorów całkowicie ignorowała. I wadą bloga było też to, że potworzyły się towarzystwa wzajemnej adoracji, które też pisały tylko ze sobą, co nie było fajne. Ale sam pomysł na bloga był dobry i spędziłam tam dużo czasu, więc chętnie bym się zapisała na coś w podobnych klimatach, ale jak gdzieś wcześniej pisałam, chętnie zobaczyłabym blog nie ograniczający się tylko i wyłącznie do Hogwartu, a ogólnie o świecie magii. Tam by było więcej perspektyw do tworzenia postaci. Sama bym się wzięła za zrobienie takiego bloga, gdyby nie to, że obawiam się, że po tygodniu blog zdechnie.

      Usuń
    14. Ja bym chciała tak bardzo spróbować... Świat magii, wyjście poza Hogwart, pierwsza wojna i niebezpieczeństwo. <3

      Usuń
    15. Proponuję napisać do administracji bloga z H22, bo ona mi osobiście się akurat podoba i spytać czy nie miałaby chęci założyć bloga, gdzie akcja ogólnie dzieje się w świecie magii. Może dziewczyny się zgodzą i razem coś stworzą.

      Usuń
    16. Hahahaha, dobre, uśmiałam się. Przecież te adminki kompletnie bloga olewają, a w ogóle atmosfera jest tam... beznadziejna. Jeśli świat magii, to nie z nimi. W ogóle to idiotyczny pomysł, żeby uderzać do nich po kolejnego bloga, skoro już jednego prowadzą.

      Usuń
    17. I jak tu nie kochać anonimów? Obstawiam, że jesteś jednym z tym autorów, którzy zamiast ruszyć dupsko i zacząć pisać wątki, narzekają na atmosferę bloga <3
      Przypominam również, że była sonda, to większość wybrała rok 2022.

      Usuń
    18. Nie jestem autorem i nie zamierzam być, kochana adminko. A wyrazić swoje zdanie mogę, nikt nie może mi tego zabronić.

      Usuń
    19. Nikt nie mówi, że zdania wyrazić nie możesz. Pewnie, wolność słowa, niech każdy mówi, co tylko mu się podoba. Nie widzę problemu. Denerwuje mnie jednak takie podejście. Nie olewamy z Rinne bloga, tak się składa, że nie jesteśmy na blogu dwadzieścia cztery godziny na dobę, ale staramy się wszystko szybko załatwiać. Poza tym to głównie od autorów zależy, jaka atmosfera będzie panować i ile będziemy istnieć w blogosferze. W regulaminie jest wyraźnie napisane, że szukamy wytrwałych autorów, którzy potrafią się zaangażować. Bez tego ani rusz, więc przestań się nas czepiać, a skoro sama jesteś taka mądra, to spróbuj założyć własnego bloga i dopiero wtedy pogadamy. Być może masz jakiś niesamowity przepis na to, żeby wszystko poszło po Twojej myśli.
      + Skoro tak źle adminujemy, to jesteśmy otwarte na mądre i sprawdzone rady. Cały czas przypominamy, że jesteśmy elastyczne i bardzo pozytywnie nastawione na wszelkie konstruktywne sugestie.

      Pozdrawiam. <3

      Usuń
    20. Ja nie mam zastrzeżeń do administracji H22. W sumie jedyne, do czego mam wąty odnośnie tego bloga, to nudne czasy oraz atmosfera, ale to już zależy po prostu od autorów. I w sumie to przykre, bo sporo osób odeszło z tego bloga właśnie przed atmosferę, ja sama się nad tym waham, bo obecnie nie mam nawet z kim pisać... A szkoda, bo blog jest naprawdę porządnie zrobiony, wgl myślałam, że dłużej wytrzyma, bo na początku wydał mi się dość zachęcający mimo mojej awersji do młodego pokolenia.
      Ale obecnie sytuacja wygląda tak, że wszystkie grupowce szybko upadają, i na innym pewnie zaraz byłoby to samo. Szkoda. Trochę mi brakuje dawnych czasów, tak 2-3 lata temu to grupowce się długo trzymały, a autorom zależało, a teraz...

      Inny anonim, który wypowiadał się kiedyś tam

      Usuń
  2. Onetowski Logiadom był cudny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Który kilkakrotnie reaktywowano na blogspocie, ale autorzy szybko się nudzili i upadał. Lepiej zostawić Logiadom w spokoju.

      Usuń
    2. Cóż, ze swojej strony się wypowiem, że na blogspocie Logiadom był reaktywowany raz, przeze mnie. Drugi raz tego nie zrobię, po prostu szkoda pięknych wspomnień, ale... Być może pojawi się po maturach, reaktywowany przez pierwszego założyciela, tego z onetu. Nic nie obiecuję, jednak gdy z nim ostatnim razem rozmawiałam, coś tak wspominał, że być może spróbuje.

      Usuń
  3. Chciałabym reaktywacji Pirackiej Bandery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię to.

      Usuń
    2. Reaktywacji w najbliższym czasie nie będzie.

      Stirlitz

      Usuń
  4. Nie ustajemy w wysiłkach, ciągle wspominając Grę w Przestworzach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie marne są szanse na powrót, ale też bym tego chciał.

      Usuń
  5. Trzy blogi:
    - Dire Forest
    - Powojennie
    - London 70's
    Proooszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dire Forest i Powojennie! Ja też proszę.

      Usuń
    2. TRZY RAZY TAK dla Dire Forest i Powojennie! Nie mówiąc już o London 70's!

      Usuń
    3. Ktoś mi podpowie co jest/było Dire Forest?

      Usuń
    4. Tematyka dość mroczna, o turystach uwięzionych w nawiedzonym lesie, po którym biegają sobie czarne charaktery z bajek i wszystkich pożerają, to tak w skrócie. Wątki wychodziły naprawdę ciekawie, niestety blog szybko upadł, a szkoda, bo był jednym z lepiej dopracowanych.

      Usuń
    5. A to powojennie to co to?

      Usuń
    6. Akcja dzieje się tuż po wojnie czarodziejów opisywanej w "Potterze". :)

      Usuń
    7. Brzmi fajnie.

      Usuń
    8. Tak, to był fajny blog ^^. Szkoda, że tak szybko upadł wtedy :(.

      Usuń
    9. Nie znacie dyrekcji?

      Usuń
    10. Niestety nie :(

      Usuń
  6. A Imaginary Universe?

    OdpowiedzUsuń
  7. http://nomine-de-te-fabula.blogspot.com/
    Chciałabym żeby ten blog wystartował jeszcze raz...

    OdpowiedzUsuń
  8. jefferson-starship.blogspot.com - proooooooooooooszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie by było. Albo chociaż jakby powstał jakiś podobny blog

      Usuń
  9. Marzę o zwykłym uniwersytecie. Jakimkolwiek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekamy na powrót http://transylvania-castle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakiś dobry Hogwart :). H98 było obiecujące, ale dyrekcja niestety miała słomiany zapał.

    OdpowiedzUsuń
  12. www.umarli-poeci.blogspot.com
    www.harvey-academy.blogspot.com
    www.london-high-school.blogspot.com (BŁAGAM, WRÓĆCIE! ADMINISTRACJO, POSTARAJ SIĘ BY PRZETRWAŁO! <3 BŁAGAM! <3]
    www.paris2021.blogspot.com
    www.distric-party.blogspot.com
    www.california-high-school.blogspot.com
    www.miami-high-school.blogspot.com (pamięta ktoś?)
    www.northwood-school.blogspot.com
    www.drunk-teenagers.blogspot.com
    www.art--college.blogspot.com
    www.instytut-artystyczny.blogspot.com
    www.hogwart--2022.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same szkoły? Po kiego?

      Usuń
    2. Miast za dużo, fantasy też trochę ;)

      Usuń
    3. Instytut nie wróci jako pełnowymiarowy blog (ta radość moich hejterów – też Was kocham :D). Obecnie jest w formie "tylko dla zaproszonych" i tak pozostanie. Dla tych, którzy ciągle rozwijają swoją historię – nie po to przez ostatnie miesiące pisali swoje komentarze i rozwijali postacie, abym nagle im wszystko usunęła.
      Ja nie chcę go prowadzić. W ogóle nie chcę się udzielać na jakimkolwiek blogu (tak, biedaczki, nie będziecie mieć jak narzekać, że "to znowu ta Anna" – zresztą, co zabawne, przez ponad pół roku nikt mnie nie rozpoznał na blogach, a zaglądaliście i szukaliście – bawiło mnie, kiedy o bycie mną podejrzewaliście mojego rozmówcę, na mnie nawet nie zwracając uwagi, z czego zresztą się wielokrotnie śmiałam na privie). Nie z tymi autorami i wszechobecnymi specjalistami od "ciekawych" blogów. Cztery, pięć lat temu to była fajna zabawa, którą można było rozwinąć bez względu na tematykę, a teraz? Jedynie jej imitacja. Dziękuję, postoję.
      Jeśli ktoś coś chce odzyskać z bloga lub ma jakąś sprawę, może napisać do mnie na maila: ainanne3d@gmail.com. Również wszelkie opinię dotyczące mnie – nie potrzeba zaśmiecać Spisownika, żeby napisać, jaka to jestem głupia, jak bardzo cieszycie się, że nie piszę na blogach albo jak bardzo uważacie, że nikogo nie obchodzi, czy IA wróci, czy nie i mój komentarz jest bez sensu. Mil nie po to utworzyła Spisownik.

      Na DP też prawdopodobnie nie ma co liczyć. Ktoś już wypowiadał się na temat Art College i też wątpliwe szanse, jeśli w ogóle jakieś są. Paris jak został reaktywowany to miał prawie zerowy odzew. Pozostałe wymienione blogi w większości (nie wiem, czy wszystkie) upadły po dwóch tygodniach od powstania albo przy każdej reaktywacji w pewnym momencie ginęła administracja. Nawet gdyby jakiś został reaktywowany to wątpię, aby się utrzymał – 70% autorów, którzy na nich pisali wcześniej, dołączało, byle dołączyć (ta chęć bycia wszędzie i pseudopisania na milionie blogów albo sentyment, za którym często nie szła chęć do aktywnego prowadzenia postaci), a koło dwudziestu nie ma powodu, aby chcieć na nie wrócić lub w ogóle już nie pisze.

      Usuń
    4. A więc, LHS przywrócone :)
      http://london-high.blogspot.com/

      Usuń
  13. Vivus Exitium? Tylko z małą prośbą by tym razem administracja nie zniknęła po tygodniu. Właściwie wszystko made by Enigma mogłoby się pojawić. Oryginalne, dobrze zrobione blogi o niewykorzystanym potencjale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko się nie zgodzić. Duet (bo to chyba dwie osoby) tworzy wyjątkowe blogi dopracowane graficznie i fabularnie więc ENIGMO DAJCIE NAM COŚ AMBITNEGO!

      Usuń
  14. Kiedyś był blog o wyspie, jeszcze nie dawno! W te wakacje. Blog wydawał się ciekawy, nie zdążyłam się zapisać. Taki czarno-biały szablon był, dwie administratorki... Hmm, pamięta ktoś?
    Jest może jedna z administratorek obecna w blogsferze?
    Może by tak przywrócić bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam ten blog, sama na nim byłam, ale nagle zniknął.

      Usuń
    2. http://insula-pulchra.blogspot.com/ TO nie był ten? :)

      Usuń
    3. Nie, nie insula pulchra. To był inny, nie pamiętam nazwy xd Island coś tam.

      Usuń
    4. Island Milliam? A może o to Ci chodzi http://isla-de-los-suenos.blogspot.com/?

      Usuń
    5. Tak! Island Milliam! O to mi chodzi :)

      Usuń
    6. Byłam tam administratorką, ale pierwsza adminka mnie oszukała i wyszły nieprzyjemne sprawy z oszustwami. Nie przywrócimy bloga raczej na pewno. I to było Island Millam, nie Milliam.

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. Akurat w sprawie tego oszustwa - nie było to wcale oszustwem. Regulamin był mojego autorstwa i widniał na moim blogu grupowym, który niestety również upadł. Główna administratorka, którą też znam osobiście, miała moją zgodę na wykorzystanie regulaminu, a Island Millam niedługo do blogsfery wróci - i to nie plotka ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    9. Witam. Z tej strony ta pierwsza adminka. Oświadczam, że blog powraca, gdyż był, to mój blog i druga adminka nie ma prawa mi zabronić ponownego zakładania tego bloga. W tym momencie od razu chciałabym Was na niego zaprosić. Otwarcie odbędzie się już niedługo, chcemy żeby wszystko wyszło dobrze.
      Ps. blog ruszy z inną nazwą.
      Pozdrawiam również i życzę szczęśliwych walentynek !

      Usuń
    10. Chyba jednak nie był do końca Twój z tego, co się pamięta po tym słynnym oświadczeniu. Do zwyczajnych oszustów nikt się nie będzie chciał zapisać, poza tym to chyba nie o regulamin chodziło tylko o kopiowanie czyjejś grafiki z jednego bloga graficznego, na co zgody nie było. Myślę, że druga adminka, będąc adminką ma do niego takie same prawo, co ty, bo może zabronić Ci chociażby używania nazwy, którą sama wymyśliła lub niektórych innych rzeczy przez siebie wykreowanych. Droga panno, prawo autorskie do pewnych szczegółów się kłania! :)

      Usuń
    11. Aha i - najwyraźniej - kretynko, zajrzałem do Twojego profilu i widzę, że masz inną nazwę wyspy. Skoro tak, to po cholerę się sapiesz? Zakładasz już odrębnego bloga, więc to nawet nie jest reaktywacja, o ile to ten sam, który nam tutaj przedstawiasz. Także nie masz prawa dowalać się do kogoś, kocico, czy ile Ty masz tych zabawnych nicków. xD

      Usuń
    12. Kultura anonimów :) Ja nikogo bym od kretynki nie wyzywała, bo to bardzo niesmaczne. Zresztą, tak, chodziło o regulamin. Mój regulamin. Była moja zgoda na wykorzystanie go, tylko ktoś, nie znając ówcześnie całej sytuacji, oburzył się i wypowiedział na shoutboxie, jak mi dobrze wiadomo. Zresztą, grafika nie może być kradziona, kiedy jest darmowa. Pochodziła z bloga rose-perdu. Był to nagłówek, który został pobrany, a główna administratorka o tym powiadomiła. To, że komuś jest trudno sprawdzić pewne fakty, to już nie nas problem.
      Zresztą, nikt nie powiedział, że będzie identycznie. Naturalnie, że wszystkie pomysły, które mogła wymyślić druga administratorka zostaną niewykorzystane! Ja, osobiście, szanuję jej pracę i czas jaki poświęciła temu blogowi, ale to nie oznacza od razu, że zabroni Sparkle reaktywacji nowej odsłony. Dziewczyna też coś tam robiła i w pewnym sensie ma większe prawo do tego bloga jako założycielka. Więc proszę nie wszczynać bezsensownych kłótni, bo wypowiedzi są kulturalne.
      I proszę, drogi chłopczyku, opanuj się i wypowiadaj troszkę grzeczniej. Bo używanie takich słów jak "kretynko" świadczy tylko o twojej troszkę niskiej kulturze osobistej.
      I ja również zaproszę na nową odsłonę bloga, bo to nie byłe czyste oszustwo. To było po prostu nieporozumienie. A tobie, mój drogi chłopcze, nikt nie karze dołączyć na tego bloga. Każdy będzie to robił z własnej woli. Jeżeli na blog będą się ludzie zapisywać, to nikt nam nie zabroni go zamknąć. Jeżeli ruchu nie będzie, to przerwiemy. I tyle w tym temacie.
      Pozdrawiam!

      P.S Mogłabym prosić o e-mail bądź numer gg do drugiej administratorki? :) To tylko sprawy organizacyjne. Byłabym wdzięczna, gdyby mogła ze mną współpracować w tej sprawie, a ja mogłabym jeszcze omówić inne sprawy, które są istotne. Bo, jak to ujął pan wyżej, obowiązują pewne prawa autorskie, o czym ja mam pełną świadomość.

      Usuń
    13. Nie ma prawa zabronic, ale o co sie, do cholery, sapac, kiedy sie planuje zalozyc bloga z inna nazwa? Skoro to nie Millam, to po co ta dziewczyna tak podkresla, ze komus czegos nie wolno? No rozsmiesza mnie to. Ciekawi mnie, co te biedna, druga adminke mialby obchodzic jej nowy blog, skoro nie mialby nic wspolnego z tym, co ona kreowala dla wczesniejszego? Nonsens moim zdaniem. A z ta grafika, to chyba kazdy wie, ze jedna druga oklamala, ze zgode na wykorzystanie dostala, a nie dostala i komus wstydu narobila, byle szablon na blogu siedzial. Moim zdaniem ten blog opieral sie na oszustwie, bo ta pierwsza, niby wielka zalozycielka ciagle cos zalatwiala i tak dalej, a nic nie robila i myslala, ze jej ujdzie na sucho. Nie wspominajac juz o tym, ze tamta druga sie do niej sama zglosila, ze pomoze przy blogu a jak zostala potraktowana. Wszyscy o tym wiedza, bo swego czasu wyszlo szydlo z worka, co i jak. Nikt mi moze nie rokazuje a blog dolaczac, ale adminka... Najpewniej jeszcze gimnazjalistka, ktora lubi klamac... To chyba smieszne. Uzywam kretynki, bo tylko kretyni robia z siebie takich idiotow.

      I ps. Radze zainwestowac w slownik ortograficzny, kiedy piszemy z a kiedy rz.

      Ja i moj telefon serdecznie pozdrawiamy

      Usuń
    14. Ja tylko wyjaśniłam sprawę z Regulaminem ;) I tyle w tym temacie. Z mojej perspektywy, to ty wszczynasz kłótnie. I ja się grzecznie wypowiadam, a ty od razu się burzysz. No błagam. Mnie to bawi po prostu. Żyjmy w pokoju, i tyle. Inna nazwa, pewne rzeczy zostaną zmienione i tyle. Dołączy ten, kto będzie chciał. I żadnych oszustw już nie będzie, bo ja na pewno do tego nie dopuszczę.
      I swoją drogą, moja ortografia jest nienaganna, więc po co pisać tego typu bezsensowne komentarze?
      Jeszcze raz pozdrawiam!
      I żegnam.

      Usuń
    15. Twoja ortografia jest tak nienaganna, iż kaRZe mi wspomnieć ci, że pisze się kaŻe. :)

      Usuń
    16. Wszyscy prezentują taką poprawność językową, że jestem pod ogromnym wrażeniem.

      Usuń
    17. Dobra, nie zauważyłam tego błędu, z reguły go nie popełniam, no ale - każdemu się zdarza. Zresztą, widzę, brak ci argumentów, że czepiasz się jakiegoś błędu. Ja też jestem pod wrażeniem.

      Usuń
    18. Jest mi przykro, że ktoś tak uważa, ale cóż. Pocieszam się myślą, że to zdanie tylko jednej-dwóch osób. Nie będę się wtrącać w tą ,,kłótnie''. Chociaż uważam, że pisanie z anonima jest trochę dziecinne, gdyż ten ktoś nie ma odwagi się ujawnić.
      Oszustwa? Hm... Regulamin ,,wzięłam'' od koleżanki za jej zgodą, więc tu niestety nie widzę oszustwa. Szablon? Hm.. Przeczytałam regulamin pobierania i powiadomiłam o tym, że pobieram szablon. Na dodatek szabloniarnia była nie do końca aktywna. Jednakże wydaje mi się, że zrobiłam co powinnam. W czym jeszcze mogłam oszukiwać? Anonim wspomniał, że mówiłam, że robię coś czego w rzeczywistości nie robiłam. Tutaj również nie wiem o co chodzi.
      Z dnia na dzień blog zniknął, ale nie z mojej winy. Adminka druga go usunęła bez mojej wiedzy i nie powinna tego robić, ale nie chcę tego rozstrzygać.
      Nie mogę powiedzieć, że jest to reaktywacja, ale również nie mogę powiedzieć, że nie jest to reaktywacja. Co prawda nazwa inna, ale fabuła ta sama ( fabułę wymyśliłam ja ). Więc można powiedzieć, że jest to reaktywacja w ok. 70%.
      Nie będę się wypowiadać, więcej na ten temat, gdyż uważam to za zbędne.

      Usuń
    19. Przyznaj się po prostu, że raz popełniłaś błąd i tyle, bo ktoś by Ci bloga nie zamknął ot. Jak inne osoby same oferują pomoc, pewnie oczekują szacunku oraz wdzięczności. Nie czepiam się tej sprawy, bo mi nudno, ale jak widzę takie odpowiedzi... Byle wybronić się i już, to mnie to rozbraja. Dobra, koniec tematu, winni się tłumaczą. Najczęściej.

      Usuń
    20. Powiedzenie winni się tłumaczą nie ma żadnego odzwierciedlenia w rzeczywistości i jest używane tylko po to, żeby zawstydzić drugą stronę. Bardzo nieładne ciosy się tu stosuje.
      Zupełnie niepotrzebna dyskusja. Powstaje nowy blog, wyspa, o co przecież nam chodziło. Ci, którzy chcieli, niech się cieszą. Ci, którzy mają wąty, a nie mają argumentów, niech się nie odzywają.
      Peace.

      Usuń
    21. ja pierdole xd sprawa sie skonczyla a ci dalej komentuja xdd

      Usuń
  15. zamek salvadore?

    OdpowiedzUsuń
  16. http://bloody-stream.blogspot.com/
    Przywróćcie proszę ten blog o pamiętnikach wampirów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Californiapie <3
    Albo jakiś fajny Uniwersytet :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś na onecie był blog o planie serialu :) Pamięta ktoś?^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie czasami na blogspocie? Time for Showtime?

      Usuń
    2. był, ale nie cieszył się niestety zainteresowaniem. szkoda, bo mi się podobał i trochę tam posiedziałam, ale umarł.

      Usuń
    3. Ja też. Piękny wątek był.

      Usuń
  19. Ja pamiętam ten onetowski, jednakże on długo nie pożył :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Seraph Academy? :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bogate przedmieścia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie nie. Wylęgarnia wyidealizowanych postaci.

      Usuń
    2. Nie to, że wylęgarnia Mary Sue i Gary Stu, ale także administracja była do chrzanu. Absolutnie nie.

      Usuń
  22. Powtarzam: Gra w Przestworzach! :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno nie ma na to szans. A szkoda. :c

      Usuń
    2. Podbijam! Chcę, chcę, CHCĘ!

      Usuń
  23. Dajcie znów McCras School, proszę <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Poproszę umarłych poetów!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dom publiczny. Nie pamiętam nazwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. charem bronzowych ues?

      Usuń
    2. Jestem za! Może ktoś by się tym zajął?

      Usuń
    3. To był Dom Publiczny w Amsterdamie

      Usuń
    4. Już widzę te głębokie wątki.

      Usuń
    5. Potwierdzam. Są bardzo głębokie, jak na wątki pisane przez czternastolatki.

      Usuń
  26. Jest ktoś za Transylvania-Castle?

    OdpowiedzUsuń
  27. A może Cesarstwo Rzymskie? Było dobrze prowadzone i miało zaangażowanych autorów,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za:D

      Usuń
    2. Cesarstwo Rzymskie planowało powrót - nikt nie wykazał zbytniego zainteresowania. Nie sądzę by póki co powrót był strzałem w dziesiątkę.
      Administracja Cesarstwa.
      P.S. Jeśli więcej osób wykaże zainteresowanie - wszystko możliwe.

      Usuń
  28. Jakiś o tematyce mafijnej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze to byłby fajny pomysł, jeśli ktoś by dobrze poprowadził:)

      Usuń
  29. Odpowiedzi
    1. http://marvel-now.blogspot.com/ <3
      Masz, coś się dzieje :D

      Usuń
  30. A nie ma przypadkiem marvela? Ja bym się na DC pisała, takie jak za dawnych czasów było:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest Marvel, ale martwy. A DC to zły pomysł, autorzy przychodzili ze słomianym zapałem i spłycali postacie, lepiej zostawić to uniwersum w spokoju. ;)

      Usuń
    2. Nawet po upadku bloga dalej pisałam tam z jedną z autorek, więc nie uogólniałabym;) Ale co racja to racja.

      Usuń
    3. Marvel wraca za niecałe 9 dni!

      Usuń
  31. Odpowiedzi
    1. O matko, tęsknię za Sakuranem!

      Usuń
    2. O mój Boże. Ja też. ;__;

      Usuń
    3. Zastanawiałam się dzisiaj, czy nie reaktywować. ;) Pomyślę o tym.

      Usuń
    4. Fajnie by było, w sumie.

      Usuń
    5. Liczę na reaktywację.

      Usuń
  32. Degrassi School!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, nie. Atmosfera sztywna, Administracja też, po prostu nie.

      Usuń
  33. San Francisco College

    OdpowiedzUsuń
  34. aja tęsknie za paranormalnym departamentem, to było coś, fajni autorzy, jednak szybko upadł:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że ktoś o nas pamięta :) Administracja z chęcią by wróciła do tego projektu, jest nawet gotowa reaktywacja - gotowa do startu w majówkę, by zapewne była. Administracja jednakże obawia się małego zainteresowania - co prawda para starych autorów jest chętna i gotowa, jednakże nowi autorzy jakoś niechętnie zawsze na to patrzą. Jako jedno z dwóch ciał administracyjnych, chce stwierdzić iż przydałaby się nam nowa, świeża krew wśród autorów - oczywiście aktywna świeża krew. Administracja się jeszcze zastanawia nad powrotem.

      Usuń
    2. Ja też byłabym chętna do powrotu. Mam nadzieję, że reaktywacja dojdzie do skutku. :)

      Usuń
    3. Masz może GG? Albo e-mail? :D A może jesteś jedną z autorek, której szukamy z Atroxem? xD

      Usuń
    4. http://nieznane-akta.blogspot.com/ Zapraszamy.

      Usuń
  35. Odpowiedzi
    1. Był kilkakrotnie reaktywowany i odzew był praktycznie zerowy, więc zostawmy lepiej Paris w spokoju.

      Usuń
    2. A ja bym się na to pisała.

      Usuń
    3. Wcześniej też tak wszyscy mówili, a wyszło, że nikt się nie zapisał.

      Usuń
    4. Po drugie, blog obsadzony w Paryżu już jest. Po co robić drugi...

      Usuń
    5. Wierna blogowiczka18 maja 2014 19:10

      Paris był już wiele razy reaktywowany. Jednak no cóż. Ja byłam od początku jego działalności. Panował on w blogosferze długo. Najwyraźniej na każdego przychodzi czas.
      Czas Parisa już minął.

      Usuń
  36. London 70's, BŁAGAM BŁAGAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten blog był tak świetny, że w obecnych czasach blogosfery szkoda go przywracać. Zleci się to wszystko...

      Usuń
  37. san francisco college/haze-city
    kilka osób naprawdę na to (od długiego czasu) czeka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co ma na celu to pytanie? Bo chyba nie rozumiem.

      Usuń
    2. San Francisco College był reaktywowany kilka razy i za każdym razem administracja i autorzy sobie odpuszczali, więc nie widzę sensu, by zakładać go jeszcze raz.

      Usuń
    3. Z tego co wiadomo to reaktywacja na blogspocie była j e d n a. Poboczne interesy jednej z administratorek, która praktycznie przywłaszczyła sobie bloga raczej ciężko nazwać reaktywacją.
      Także bez pitolenia ;)

      Usuń
    4. Cel mojego pytania był jasny. Trudno wierzyć w zapewnienia anonimowych jednostek, są nierzetelne, przynajmniej dla mnie.
      Na blogspocie powstał inny College, który rozgrywał się w SF i nie miał nic wspólnego z jego onetowską wersją, która przemieniła się w haze-city. Po prostu zbieg nazw, stąd pewnie każdy z Was ma na myśli zupełnie inny blog ;)

      Usuń
    5. Jedna z administratorek prosi, aby nie pojawiały się żadne pomówienia.Nie ma nic wspólnego z żadnym blogiem o San Francisco na blogspocie oprócz tego pierwszego.

      Usuń
    6. Co nie zmienia faktu, że piąty komentarz i tak chyba jest o Tobie ;)

      Usuń
    7. ...I nie jest prawda.

      Usuń
    8. Jest, jest. Tak bardzo jest.

      Usuń
    9. To widać jakaś prawda subiektywna.

      Usuń
    10. Wiem, że obiecałam, że zabiorę się za reaktywację HC, ale zrezygnowałam z tego z wielu powodów. Reaktywacji HC nie będzie ani teraz, ani nigdy, to dla mnie zakończony rozdział, więc nie ma sensu domagać się tego bloga. Przepraszam tych, którzy czekali na ponowne ruszenie haze city.
      Wolałabym też zakończyć tę rozmowę, jeżeli pewne osoby chcą wypierać się czegoś to ich sprawa.

      Usuń
    11. equilibrium dwie osoby odpowiedzialne za nieudaną reaktywację :)

      Usuń
    12. equilibrium i V.*

      Usuń
  38. Blog na podstawie GOT. Był taki jeden, jedyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był, dwa razy. Zainteresowanie jednak było nikłe, lecz jeśli zgłosi się więcej chętnych jestem w stanie rozważyć powrót.

      Usuń
    2. Ja na pewno się pojawię, jak tylko doczytam książkę.

      Usuń
    3. Chętnie dołączę na takiego bloga, o ile się pojawi :)

      Usuń
    4. blog powrócił.
      zapraszam
      http://game--of--thrones.blogspot.com/

      Usuń
  39. Ja liczę na powrót Zakochanego Londynu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tak :)

      Usuń
    2. Poproszę c:

      Usuń
    3. Gej-Londynu?

      Usuń
    4. Ani Gej- ani Strejt-, ani nawet Bi-Londyn w tej wersji, która działała przez czas jakiś między innymi pod moją Gej-Kuratelą nie powróci. Użeranie się z anonimami i ludźmi, którzy mają niekończący się problem z tym, kto, jakie i dlaczego postacie tworzy zostawiam tym, którzy mają na to czas, ochotę i energię.

      Z poważaniem,
      Wasza na zawsze Gej-Ciotka.

      Usuń
  40. Blog na podstawie Wyklętych (Misfits). Najpierw był chyba pod nazwą (jeszcze na Onecie) "Wyklęci mieszkańcy", później pojawił się jako "Mysterious Tales" (także był na blogspocie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to był dobry blog. ;)

      Usuń
    2. Zapraszam :)
      http://the--accursed.blogspot.com/

      Usuń
  41. Był taki blog o Titanicu... Wie ktoś, czy administracja zamierza go reaktywować? Kiedy powstał nie miałam czasu, a chętnie bym popisała w takich realiach. :) Albo w ogóle w tych czasach...

    OdpowiedzUsuń
  42. Suchodoły poproszę. Albo jakąś inną wieś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do wsi, to może nie koniecznie wieś, ale Teksas! Jakieś rancza, konie, coś takiego, a od razu przyjdę!

      Usuń
    2. Zgadzam się. Bar z karaoke, kapelusze kowbojów i drewniane domki z werandami, o. :D

      Usuń
    3. Świetny pomysł z Teksasem!

      Usuń
    4. Dajcie mi Teksas, proszę <3
      Pomóc nawet mogę w administrowaniu, jeśli jakaś dobra duszyczka się tego podejmie.

      Usuń
    5. To jak? Będzie coś?

      Usuń
    6. O TAK. Anonim podbija innych anonimów <3

      Usuń
    7. Anonimy przejęły Teksas! Proszę, proszę, niech ktoś się tym zajmie ;)

      Usuń
  43. Wollerstone?

    OdpowiedzUsuń
  44. Pamiętam bloga, na którym można było wcielić się w postać z książki, Imagination Universe czy coś podobnego. Mógłby wrócić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy odkryłam tego bloga, już upadł, a miałam wielką ochotę się zapisać. Chętnie bym dołączyła, jakby go reaktywowano. :)

      Usuń
  45. Kiedyś istniał hotel Annalleine czy jakoś tak, administratorką CHYBA była Anna z Instytutu Artystycznego i ten blog mi się podobał, aczkolwiek wiem, że na pewno nie powróci. Fajnie, gdyby powstał jakiś blog hotelowy, ale DOPRACOWANY, a nie taki zrobiony na byle jak i w ogóle. Nie chcę nikogo obrażać, jednak obecne raczej są takie średnie. Ewentualnie Hogwart za czasów Huncwotów, też porządnie prowadzony, żeby ludziom się szybko nie znudziło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Hogwartu z Huncwotami: H76 jest i ma się całkiem dobrze, prowadzony jest porządnie. Nie ma sensu robić dwóch blogów o tej tematyce, skoro jedynym minusem w wyżej wymienionym Hogwarcie są Merysujki, ale te można zignorować.

      Usuń
    2. nie, to nie jest ani troche fajny hogwart........ poza tym te tzw. merysujki wszystko pieprzą i człowiekowi się odechciewa tam pisac........ szkoda, ze czasu hogwartu juz nie ma, to bylo genialne i wymiatalo wszystkie te wasze hogwarty

      Usuń
    3. Czas Hogwartu owszem, był wspaniały, ale reaktywacje nie wypalały przez autorów, którzy olewali wątkowanie po dwóch dniach. A te "wszystkie nasze Hogwarty" również by przetrwały, gdyby autorzy podobni Tobie nie mieli nastawienia "meh, i tak padnie, booo nie ma gdzie pisać, wszystko zdechłe, zróbcie Hogwart numer 27484628264 bo reszta upadła Z JAKIEGOŚ DZIWNEGO POWODU".
      Btw, wielokropek to TRZY kropki, nie pięćdziesiąt.

      Usuń
  46. BARDZO proszę o powrót London 70's, albo stworzenie czegoś innego w tych czasach. Całkiem niedawno krążyła nawet ankieta odnośnie zainteresowania różnymi pomysłami i z tego co pamiętam lata sześćdziesiąte zajęły wysokie, jak albo nawet pierwsze miejsce. Moi znajomi także chętnie dołączyliby do takiego bloga. Byłoby to coś oryginalnego, a nie kolejny Hogwart czy uniwersytet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, na powrót London 70's nie ma co liczyć, ale mógłby powstać jakiś blog w latach 50/60...

      Usuń
    2. Dokładnie, myślę, że byłoby sporo chętnych.

      Usuń
    3. Była reaktywacja London 70's, ale zainteresowanie było nikłe, wątpię, że adminki spróbowałyby raz jeszcze.

      Usuń
    4. Osobiście nie znam się na prowadzeniu bloga, ale bardzo chętnie mogłabym pomóc w promowaniu i rozsławieniu go. Nie musi to być akurat London 70's, ale coś podobnego.

      Usuń
  47. DYNASTIO TUDORÓW WRÓĆ </3

    OdpowiedzUsuń