Gadżety menu

01 stycznia, 2023

STYCZEŃ / LUTY 2023

Wraz z początkiem miesiąca zostały przeprowadzone zwyczajowe porządki, polegające na przejrzeniu zakładek i usunięciu starych komentarzy z zakładki Wątki indywidualne.


Pod tym postem możecie również zostawiać swoje ogłoszenia dotyczące poszukiwania zdolnych grafików czy też sumiennych administratorów i moderatorów, a także wielu innych, wedle Waszego widzimisię. Zachęcam do poszukiwania interesujących Was informacji także w dostępnych zakładkach.


Życzę dużo weny i pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Proponuję miejsce, w którym można sygnalizować autorom, że ich wiadomości mogą potencjalnie wirować w otchłani internetu.
    Problem, jak wyszło ostatnio, jest aktualnie nagminny i za chwilę wyjdzie, że wcale się aż tak nie olewamy, jak się wszystkim wydaje.

    Komu urwał się wątek/ustalenia w ostatnim czasie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No spoko. Nie wiem, czy koniec stycznia to "w ostatnim czasie", ale ja zaliczyłam zonka w kwestii jednego wątku, który miał się osadzić w dawnej epoce i skupiać na aranżowanym małżeństwie. Szkoda, ale w sumie do dziś nie wiem, co się zadziało :(

      Usuń
    2. To prawdopodobnie chodzi o ustalenia ze mną. Odpowiedź na ostatniego maila dot. ustaleń fabularnych do mnie nie dotarła. Na mail z pytaniem, czy wszystko ok, odpisałam z wyjaśnieniem, że właśnie maila nie dostałam... i ten najwyraźniej też nie dotarł. :/

      Usuń
    3. No kurde! No nie, nie dotarł, pomyślałam, że się rozmyśliłaś albo coś ci wypadło i już kolejnego maila nie wysyłałam, żeby na świra nie wyjść...
      Wysłałam ci pomysł na moją postać z pytaniem, czy tak może zostać. I na to właśnie odpowiedzi nie dostałam. Po tygodniu chyba posłałam info, czy wszystko ok. (ta wiadomość dotarła, z tego co mówisz, ale twoja odpowiedź do mnie już nie).
      To wiele wyjaśnia -,-

      Usuń
    4. Nie spodziewałam się, że gmail aż tak świruje...
      W razie co zapraszam na discorda: Queen of Rats#5992

      Usuń
    5. Queen ja tak samo miałam xDD gmail mocno swiruje xD

      Snow Child

      Usuń
  2. U mnie zawiesił się nagle wątek oparty na
    The Last of Us. :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ze mną! Zaraz wyślę wiadomość w nowym wątku. Mogę się złapać gdzieś na Discordzie (albo GG jakimś cudem)?

      Usuń
    2. Hej, chciałabym zaznaczyć ważną rzecz! Od Ciebie też rzeczywiście nie dostałam odpowiedzi, ale to było na samym początku i pomyślałam, że po prostu się rozmyśliłaś (przyszedł mail od Ciebie, ja odesłałam swoją odpowiedź i dalej już nic się nie zadziało).

      W międzyczasie rozpoczęłam drugi wątek i on też nagle mi się urwał *ja i moje szczęście*.

      Niemniej, chętnie poprowadzę oba wątki w razie czego, więc dla każdego miejsce się znajdzie <3.
      Nie mam niestety ani gg ani discorda (nie ogarniam go totalnie).
      Możesz spróbować złapać mnie na czacie gmaila?
      Ewentualnie założę GG, ale pod wieczór, jak wrócę do domu i podeślę nr TUTAJ (żeby uniknąć już głuchej ciszy).

      Usuń
    3. Jednak udało mi się wcześniej (nawet nie wiedziałam, że to jeszcze mam xD)
      GG - 76336704

      Usuń
  3. Cóż, w ostatnim czasie (od grudnia) mi tak się stało z około pięcioma wątkami... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje serce nadal płacze po wątku kryminalnym (rozgrywanym na Islandii). Cztery miesiące super przygody i nagle cisza ;__;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniałaś ostatnio nick z Kolorowego Wilczka?
      Bo zgadza mi się miejsce, gatunek i długość pisania wątku.
      Silke i Mathias? Jeśli tak, to chyba chodzi o mnie i to ja cały czas naiwnie czekałam, aż wrócisz :o
      Dostałaś moją wiadomość z 13 lutego?

      Usuń
    2. Tak, to ja! Ale nie dostałam żadnej wiadomości po 13. :( Odezwałam się ponownie na twojego maila.

      Usuń
    3. Nadal nic nie dostałam. :( Napisz na 76339355

      Usuń