Gadżety menu

01 lipca, 2015

Dodatek, aktualności i kilka pytań do... - edycja lipcowa

DODATEK
Dostaliśmy e-maila z prośbą o umieszczenie wyników sondy, która została przeprowadzona wśród autorów blogów grupowych. Bardzo prosimy o zapoznanie się z wynikami i w miarę możliwości - komentarz.

Najczęściej wybierane odpowiedzi to:
1. żaden, wystarczą mi aktualnie działające blogi;
2. starożytne/średniowieczne miasto (realistyczny) na równi z starożytne/średniowieczne miasto (fantasy);
3. życie miejskie za granicą (Sydney, Paryż, Miami etc.) na równi z państwo w odległej przyszłości;
4. las/miasteczko zamieszkałe przez niezwykłe istoty;
5. szpital (psychiatryczny).


AKTUALNOŚCI
Pięknie witam wszystkich czytelników i obserwatorów Spisownika!

Na początku chciałabym oficjalnie przekazać, że wracam na stałe w szeregi administracji. Jest mi niesamowicie miło, że znowu mogę być częścią tego bloga. Mam nadzieję, że moja obecność będzie niosła za sobą nieco pozytywnych (proszę?) zmian, które sprawią, że Spisownik stanie się jeszcze lepszy i bardziej przyjazny dla tych, którzy często go odwiedzają, oraz bardziej zachęcający dla osób wchodzących tu rzadko, mających sceptyczne nastawienie do naszej strony. 

Pamiętajcie, jesteśmy tu dla Was! Z chęcią zapoznamy się z Waszymi sugestiami i propozycjami dotyczącymi bloga. Nie bójcie się. Jeżeli tylko macie jakiś pomysł, nawet ten najbardziej szalony - piszcie do nas na kontakt.spisownik@gmail.com albo w zakładce Pomoc/Kontakt. Teraz e-mail będzie o wiele częściej sprawdzany, ponieważ dodałam go do poczty na telefonie (#cwaniak). Mimo kłopotliwego rozwiązania kontaktowego jakim jest poczta, szczególnie dla osób, które często korzystają z prywatnej, co sprawia że logowanie i wylogowywanie jest niesamowicie męczące, widzę że odpowiedzi pojawiały się dość często, co mnie bardzo cieszy.

Dlatego i za całokształt chciałabym serdecznie podziękować administratorkom! Odwaliłyście kawał dobrej roboty. Nie pozwoliłyście blogowi umrzeć, za co jestem Wam ogromnie wdzięczna, ponieważ taka strona jak Spisownik jest bardzo potrzebna w nasze małej społeczności grupowców i jego upadek zrobiłby ogromną krzywdę osobom, które z niego korzystają. Kochane, mam nadzieję, że nadal będzie aktywnie uczestniczyć w życiu bloga, ponieważ to dzięki Wam dalej funkcjonuje i ma się bardzo dobrze.

Chciałabym również zwrócić uwagę na piękny szablon, który został dla nas wykonany przez Zielonego Kociaka z Panda Graphics. W imieniu swoim oraz całej administracji składam Ci serdecznie podziękowania za to, że z taką ochotą i zaangażowaniem dbasz o graficzną stronę naszego bloga. INFORMACJA DOTYCZĄCA NOWEGO SZABLONU JEST NIEAKTUALNA, ALE NADAL SKŁADAMY SERDECZNIE PODZIĘKOWANIA KOCIAKOWI ZA POŚWIĘCONY NAM CZAS.

Myślę, że to wszystko, co chciałam Wam napisać. Jak coś mi się przypomni, to dodam to do notki pogrubioną czcionką, abyście byli świadomi zmian w notce. Życzę Wszystkim miłych wakacji i dużo, dużo wspaniałych postaci na blogach!

Pozdrawiam,
MIL

KILKA PYTAŃ DO
Jeżeli ktoś chciałby zadać jakieś pytanie osobom odwiedzającym Spisownik, niech napisze je w komentarzu pod spodem, a zostanie ono dodane do notki.

1. Czy jest coś, co sprawiłoby, że korzystanie ze Spisownika stałoby się dla Ciebie łatwiejsze/przyjemniejsze?

2. Czy masz jakieś zastrzeżenia co do działania strony?

22 komentarze:

  1. Fajnie się z Tobą współpracowało. Jak najbardziej polecam się na przyszłość. ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon jest prosty i bez zbędnych ozdobnikow, ok. Fajnie. Ale za cholerę nie jest czytelny to raz. Dwa na niektórych przeglądarkach się wszystko zlewa i nic nie widać. Trzy swoim prostym wyglądem odstrasza a nie zachęca. Cztery - kolorystyka - wydaje mi się, że lepiej wyglądałoby gdyby ta ramka po lewej była w jednym kolorze.
    Ogólnie to szablon wygląda jakby był zrobiony od niechcenia. No ale ile ludzi tyle opinii. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Mil! Miło Cię tutaj widzieć już na stałe. Ale rada mała - zmień szablon.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szablon jest straszny, bardzo nieczytelny, zlewa się, kolory takie o. Popieram wypowiedź Anonima z 3 lipca - wygląda jakby był zrobiony od niechcenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam się do pozostałych anonimów. Na szablon nie da się po prostu patrzeć. Proponuję zmienić go jak najszybciej, ale może tym razem zamówcie go u jakiejś ogarniętej szabloniarki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie szablon jest super. Dopracowany w każdym calu. Kompletnie nie rozumiem co w nim może się nie podobać. ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego tak fajny blog ma tak beznadziejny szablon? I czemu administracja nie wypowiada się w tej sprawie? Oo

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludzie, to jest spisownik! KATALOG! szablon musi być prosty, a ten jest ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem. Ale nawet strona internetowa stworzona w notatniku wygląda bardziej estetycznie i ładniej niż ten szablon.

      Usuń
  9. Mi szablon się podoba, na początku wydawał mi się dziwny, ale już się przyzwyczaiłam. Jedyne co bym zmieniła to menu po lewej stronie, tak aby zakładki były większe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szablon ma być prosty - tu się zgadzam. Ale jest różnica, między prostym i zwyczajnie brzydkim. Proponuję porównać sobie szablony z Wioski Szablonów albo Graphical Thoughts z tym tutaj. Wypada on co najmniej blado. I fakt, fajnie by było, gdyby administracja Spisownika też się wypowiedziała...

    OdpowiedzUsuń
  11. Na Panda Graphics są naprawdę dobre szablony. Zastanawiam się kto robił wam ten, może dopiero osoba, która się uczy? Tak to przynajmniej wygląda - jak na pierwszy szablon całkiem okej. Ale nie na taką stronę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Spisownik to taki katalog. Okej. Eiec powinien byc przejrzysty i wszystko łatwo powinno się znajdować. A tymczasem to jakiś koszmar. Poprzedni szablon tez był prosty. I był o wiele lepszy od tego. Przynajmniej nie trzeba było szukać z lupą odpowiedniej zakładki.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie rozumiem, mi się szablon podoba, nie jest niepotrzebnie pstrokaty, tylko prosty. on nie musi przyciągać niczym, bo to spis blogów, a nie sam blog, który potrzebuje czytelników/autorów.
    u mnie wszystko widać ładnie i przejrzyście. może te kwestia komputera/przeglądarki?

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie kwestia komputera/przegldarki, tylko tego, ze szabloniarka nie ma poczucia stylu. I tyle.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepraszam, że nie odpisywałam na Wasze komentarze, ale przez ostatni tydzień byłam w górach i nie miałam dostępu do Internetu. Wyjazd wypadł dość niespodziewanie, dlatego musicie mi wybaczyć nieobecność. Każdemu należy się mały odpoczynek. ;)

    Widzę, że zdania co do szablonu są podzielone. U mnie wszystko wygląda bardzo fajnie, estetycznie i czytelnie, ale rozumiem różnicę przeglądarek i co najważniejsze - gustów. Z tego co widzę, szablon większości się po prostu nie podoba, co mnie trochę smuci, ponieważ sporo na niego czekaliśmy. Porozmawiam z jego autorką, może zrobi dla nas coś nowego. Wasz komfort jest najważniejszy, to Wy jesteście użytkownikami Spisownika, dlatego nie martwcie się - problem szablonu zostanie jak najszybciej rozwiązany.

    Pozdrawiam i dziękuję za tak liczne wypowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze jedna informacja ode mnie: spis zostanie uzupełniony jutro; wybaczcie za zwłokę (patrz komentarz wyżej). :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo, od razu lepiej! Szablon dalej jest prosty, ale o wiele bardziej estetyczny niż poprzedni, i nie razi tak oczu. Super zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. http://i.snag.gy/PgYVO.jpg

    a u mnie wyglada to tak. ;/
    szablon w przeciwienstwie do poprzedniego nie jest dopasowany do nizszych rozdzielczosci ;/
    rozumiem, ze komus cos sie nie podobalo, ale ten szablon jest niepraktyczny i korzystanie z bloga teraz bedzie mi sprawialo trudnosc

    OdpowiedzUsuń
  19. Tutaj nawet nie ma polskich znaków. Poważnie podoba wam się ten szablon? o.O
    Olej ich Mil, wróć do poprzedniego. Mam wrażenie,że wszystkie tamte komentarze pisał jakiś jeden, zazdrosny anonim, który "zrobiłby to lepiej".

    OdpowiedzUsuń
  20. Załamujecie mnie, naprawdę. ;_; Obecny szablon był bardzo długo na Spisowniku jakiś (dłuższy) czas temu i wszystkim się podobał. Ale dobrze, mam jeszcze inne stare, zapasowe szablony - niektóre są naprawdę bardzo, bardzo proste, coś wybierzemy.

    Zapraszam do komentowania wszystkie osoby, którym przeszkadzał poprzedni wygląd i/lub obecny. Jak chcielibyście, aby wyglądał szablon na Spisowniku? W jakiej powinien być kolorystyce? Jaki powinien mieć układ? Co powinno być najbardziej widoczne? Na podstawie Waszych opinii zostanie wykonany kolejny szablon. Na podstawie tych samych opinii zmienię obecny szablon na inny stary, który był wcześniej na Spisowniku, dopóki nie otrzymamy zamówienia.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń