Gadżety menu

02 stycznia, 2016

Kilka pytań do... - edycja lutowa


Zakładka DYSKUSYJNIE 

8 komentarzy:

  1. Ktoś kiedyś mówił bym napisał, jeśli będę robił wspominaną wcześniej prelekcję o blogach grupowych w Warszawie. Będzie na zjAvie, najprawdopodobniej 7.02.16 o 10:00.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak było? :)

      Usuń
    2. Było tylko dwie osoby, bo niestety taka godzina, jaką dostałem, nie zachęcała do wysokiej frekwencji (na drugiej prelekcji, która odbywała się w tym czasie też było poniżej pięciu osób) No i zjAva z założenia jest niewielkim konwentem, a w tym roku wydawał się wyjątkowo mały... Mam tylko nadzieję, że następnym razem będzie lepiej.

      Usuń
    3. A Pyrkon? Copernicon? Może tam…?

      Usuń
    4. Na Pyrkon zgłosiłem się, ale dopiero ustalają plan i jeszcze nie dostałem informacji zwrotnej, czy znajdą dla mnie miejsce. Do Copernicona jest jeszcze czas, najpierw zobaczę jak będzie z Poznaniem.

      Usuń
  2. Chyba można by już pousuwać stare ogłoszenia na wątkach indywidualnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram. Można zostawić tylko te z tego roku, resztę usunąć. A jak ktoś nie znalazł nikogo, będzie mógł się na nowo ogłosić. Bo i tak nikt nie przegląda tych starszych.

      Usuń
    2. Porządki zrobione :)

      Usuń