Gadżety menu

01 maja, 2017

MAJ 2017


Cześć wszystkim!
Chcę się z Wami czymś podzielić. Dostałam na spisownikową pocztę wiadomość, według mnie bardzo interesującą i jestem ciekawa, co o tym myślicie.
Treść:

"Witam,Reprezentuję środowisko pbf (play by forum). Nie wiem czy może o tym słyszeliście, czy może nie, ale właśnie w tej sprawie piszę! Chciałabym zapytać czy jesteście zainteresowani współpracą z nami.Mianowicie administracja forum www.newyork.wxv.pl przygotowałaby krótką prezentację o tym, czym są pbf-y, jaka mechanika u nas głównie funkcjonuje, jakie są rodzaje forów itp. W zamian Wy, od blogów grupowych, również moglibyście coś nam o tym opowiedzieć i również umieścilibyśmy to na forum, w ramach takiej reklamy, współpracy, a także pokazania naszym użytkownikom, że można pisać także w innych miejscach.Interesowałaby nas także wymiana bannerami.Taki banner zostałby umieszczony w stopce forum.Jeśli użytkownicy forów/blogów, byliby zainteresowani poszerzeniem tematu, wiedzy, to można byłoby także zorganizować coś w rodzaju czatu, aby każdy mógł uzyskać odpowiedź na swoje pytanie.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź!"

I co myślicie?
Dajcie znać w komentarzach pod tym postem, bo nie bardzo wiem, jak to rozwiązać. Jesteście zainteresowani?
- V.

14 komentarzy:

  1. Ja jestem jak najbardziej za, tym bardziej że nawet na spisownikowym shoutboxie ostatnio pojawiło się zainteresowanie forami. Jak to dokładnie zorganizować, to już temat na dłuższą dyskusję, więc na razie popieram pomysł i wyrażam zainteresowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, jak dla mnie świetny pomysł :) Bardzo bym chciała, żeby na polu grupowce-pbf zaistniała jakaś współpraca (i może wymiana autorów..?). Więc tak, jestem zainteresowana, nawet bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa, sama zastanawiam się od dłuższego czasu jak podejść do takich forów i gdzie zacząć, więc pomysł mega :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem to świetny pomysł i aż dziwię się, że nikt z nas wcześniej na to nie wpadł. Wszyscy na tym skorzystają. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt na to nie wpadł pewnie dlatego, że jak ktoś jest zainteresowany forami to często sam ogarnia z pomocą kolegi albo przez obserwowanie środowiska PBF. Niemniej jednak zgadzam się, takie rozwiązanie jest dogodne dla ludzi, którzy w łatwy i przyjemny sposób (a przy tym umożliwiający integrację z innymi) mogą "wejść" do nowego otoczenia :).

      Usuń
  6. Tutaj Jaśminek, który pisał email do spisownika! Informuję, że dzisiaj ruszą prace opisujące po kolei, co się na takim forum robi i gdzie można zaglądać, żeby inne fora poznajdywać i tak dalej. <3
    W razie pytań będziemy rozwijać temat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać! c: A jak przebiegają prace?

      Usuń
  7. Ostatnio zaciekawiły mnie takie fora, z chęcią zaczęłabym grę na jakimś :) Czekam z niecierpliwością na opis wyjaśniający jak zacząć na takim forum, a potem być może się zapiszę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł! Może w końcu nasza blogsfera ożyje na nowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah, w razie potrzeby, chętnie pomogę z opisywaniem działania blogsfery, mam teraz dużo czasu po maturach :)

      Usuń
    2. A jak się z Tobą skontaktować? Bo ja bym chętnie z tej pomocy skorzystała :D

      Usuń
    3. leanetne@gmail.com
      my się już znamy w sumie, ale mam nadzieję, że to nie problem :D

      Usuń
    4. Jakbyś się odezwała na olcia7818@gmail.com, to byłybyśmy wdzięczne :)

      Usuń