Mam pytanie do wszystkich autorów na blogach. Jaką formę karty postaci preferujecie? Pisaną czy formularz? Dlaczego? Świetne byłoby utworzenie ankiety na ten temat.
Jasne. Wrzucaj. Jak uzbiera się konkretniejsza liczba głosów, to wrzucę screeny wyników :)
Karty-formularze były najczęściej stosowane jeszcze na onetowskich grupowcach. Pisząc ją poniekąd odpowiadasz na punkty, które administracja wymienia w regulaminie, np. historia, charakter, ekwipunek, umiejętności itp.
Naprawdę tak trudno napisać w odpowiedniej zakładce? Nie jest to żaden atak, ale to tak jakby autor się zgłaszał na bloga grupowego w zakładce "Zajęte wizerunki" czy pod najnowszą kartą na głównej. Autorzy są nauczeni gdzie szukać pomysłów na nowe blogi, zamieszanie zupełnie niepotrzebne.
Mam pytanie do wszystkich autorów na blogach. Jaką formę karty postaci preferujecie? Pisaną czy formularz? Dlaczego? Świetne byłoby utworzenie ankiety na ten temat.
OdpowiedzUsuńhttps://www.survio.com/survey/d/X9B6O9S7A7X6P6B4A
UsuńNie ma za co ;)
Wrzucam do posta. Mogę, nie? :)
UsuńJak wygląda karta-formularz?
UsuńJasne. Wrzucaj. Jak uzbiera się konkretniejsza liczba głosów, to wrzucę screeny wyników :)
UsuńKarty-formularze były najczęściej stosowane jeszcze na onetowskich grupowcach. Pisząc ją poniekąd odpowiadasz na punkty, które administracja wymienia w regulaminie, np. historia, charakter, ekwipunek, umiejętności itp.
Prosimy o dodanie ankiety dotyczącej naszego bloga: https://www.survio.com/survey/d/Y9O4M9R3A4J9O5L3P
OdpowiedzUsuńZ góry dziękujemy i pozdrawiamy :)
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńNaprawdę tak trudno napisać w odpowiedniej zakładce? Nie jest to żaden atak, ale to tak jakby autor się zgłaszał na bloga grupowego w zakładce "Zajęte wizerunki" czy pod najnowszą kartą na głównej. Autorzy są nauczeni gdzie szukać pomysłów na nowe blogi, zamieszanie zupełnie niepotrzebne.
UsuńOwszem, mogłam napisać w zakładce. Mój błąd, przepraszam. :)
UsuńWYNIKI ANKIETY
OdpowiedzUsuńodpowiedzi na pytanie pierwsze:
klik
odpowiedzi na pytanie drugie:
klik