Gadżety menu

02 marca, 2015

WYCZEKIWANY POWRÓT (6)

Nie od dziś wiadomo, że Spisownik jednak jest miejscem często odwiedzanym przez wielu autorów. Może z tego dodatkowo skorzystać? Powstało już kilka zakładek ułatwiającym porozumiewanie się i zdobywanie kontaktu, ale wpadłam na pewien pomysł, mam przy tym ogromną nadzieję, że weźmiecie pod uwagę moją propozycję.
Zauważyłam, że sporo osób mimo wszystko 'ciągnie' do sprawdzonych adresów i autorów. W momencie gdy zakłada się coraz więcej blogów, nie wiadomo czy następnego dnia administracji się nie znudzi i właściwie wszystko zdaje się być robione na szybko oraz niechlujnie, tym bardziej chętnie przyciągają autorów blogi mające historię. Może nie największą ilością autorów, ale z gronem osób piszących regularnie oraz nie znikających po paru dniach mogą pochwalić się takie blogi jak Marvel czy NYC. Z blogów nowszych...? Taki który by przetrwał więcej niż kilka tygodni? Niestety nie potrafię wymienić takowego. 
Tekst powyżej jest poniekąd uargumentowaniem. Otóż mam propozycję by stworzyć zakładkę dotyczącą blogów, które kiedyś istniały długo, zapadły w pamięć dzięki doskonałej atmosferze czy też solidnej administracji. Liczę na to, że autorzy wpisywaliby tam swoje propozycje, dzielili się swoimi opiniami na temat blogów, które mogłyby wrócić. Sama wpisałabym kilka adresów, z nadzieją, że może była Administracja zobaczy komentarz, zastanowi się i postanowi wrócić. Ostatnio po blogach krązyła sonda dotycząca tego tematu. Niestety, sonda jak to sonda, nie zawsze wszystkich propozycji, bo jej autor mógł ich po prostu nie znać. A tak, w momencie gdy jakiś pomysł poprze więcej osób, skrzyknie się autorów i skombinuje szablon, stare blogi mają szansę odżyć. I autorzy, który odnaleźliby się po kilku miesiącach, też tak szybko nie odpuszczą. 
                                                                                                                       VALERIE


W tym miejscu możecie wspominać blogi grupowe, które już dawno odeszły w niepamięć. Może uda Wam się nakłonić administracje tych blogów do ponownego założenia stron?


196 komentarzy:

  1. To ja ponowię temat z poprzedniej zakładki: Obóz Herosów. Wiem, że odsłon było mnóstwo, ale pisało się super. Ktoś, coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za. To jeden z moich ukochanych blogów, na którym świetnie mi się pisało.

      Usuń
    2. Popieram, tematyka super!

      Usuń
    3. Tak, Obóz Herosów to jest to.

      Usuń
    4. Oh, te entuzjastyczne anonimy, które i tak się nie zjawią...

      Owszem, też kocham świat Rordana, a camp-half-blood (jeszcze na onecie) było moim pierwszym grupowcem, ale było już mnóstwo reaktywacji, wszyscy chcą, a ostatecznie jednak i tak wychodzi klops.
      Niemniej jednak, jeśli NAPRAWDĘ chcecie, okay, niech będzie. Jeśli uzbiera się nas chociaż 5 zdeklarowanych osób, mogę założyć takiego bloga. Proszę o kontakt na pevensp@gmail.com albo na numer gg 34359904 (zawsze na niewidocznym).

      Pozdrawiam i miłych wakacji :)

      Usuń
    5. Można w ogóle dowiedzieć się ile osób się zadeklarowało i napisało?

      Usuń
    6. Pisałam z SwarmOfBees i jestem jedyną osobą, która się odezwała.

      Usuń
    7. Obóz Herosów zaprasza!

      http://demigods-camp.blogspot.de/

      Usuń
  2. Lata temu przez krótki moment pojawiła się szkoła 'Seasons' - uczniowie władający w mniejszym lub większym stopniu żywiołami, wątpie by ktoś pamiętał bo i autorów było malutko, jednak pisało się przyjemnie.
    W tym samym czasie pamiętam Texstills czy coś takiego, pojawiały się miasteczka o podobnej tematyce - amerykańskie małe miasteczko, rancza i tym podobne.
    Interesowała by mnie też szkoła dla arystokratów, dawno temu była jakaś we Francji, Diament czy coś takiego, później chyba w Anglii, tam nie miałam okazji pisać, ale pamiętam że była.
    Ktoś by się pisał na odnowienie któregoś z blogów? Albo stworzenie czegoś podobnego? Mogę pomóc w prowadzeniu, na pewno chętnie sklecę też postać lub dwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam dwa pierwsze, które wymieniłaś. Chętnie bym na nich znowu popisała, zwłaszcza o jakimś w Texasie właśnie, super klimat te blogi miały ;)
      Stworzyć coś bym mogła, gdyby ktokolwiek podjął się wykonania szablonu.

      Usuń
    2. Jestem za! :) Co prawda pamiętam jedynie Texstill (swego czasu byłam tam jedną z adminek) i chętnie bym do czegoś takiego powróciła :) Więc jeśli znajdą się chętni, to mogę stworzyć/pomóc przy tworzeniu bloga w tej bądź podobnej tematyce. Pozostawiam do siebie maila kontaktowego, jakby co:
      czarny.jezdziec69@gmail.com

      Usuń
  3. Washington Life! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za! Albo coś w podobnej tematyce :)

      Usuń
    2. Niestety nie przewidujemy reaktywacji Washington Life. Była już jedna, która nie wypadła zbyt dobrze, a druga połowa administracji nie wyraża zgody na ponowne powstanie bloga. Jednak miło nam, że ktoś go dobrze wspomina!

      Usuń
    3. Wielka szkoda :C Blog był naprawdę świetny i szkoda, że tak szybko padł.

      Usuń
  4. Red Light T^T Tęsknię

    OdpowiedzUsuń
  5. Był swego czasu taki blog o Sztokholmie. Administracja nieco wredna, jednak atmosfera bloga była cudna. Chętnie bym tam wróciła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztokholm miał już jedną nieudaną reaktywację prawie rok temu. Póki co nie planujemy ponownego rozkręcania bloga, chociaż za nim tęsknimy. Miło nam, że wspominasz go tak dobrze, jak my!
      Pozdrawiam,
      połówka nieco wrednej administracji :-)

      Usuń
    2. Potwierdzam. Reaktywacja była i słabo wyszła.

      //druga połówka wrednej administracji.

      Usuń
  6. Bodajże w zeszłym roku w okolicach lutego/marca powstała jakaś taka wioska (rybacka?). Blog miał fabułę i był bardzo dobrze zrobiony. Szablon w bladej żółci lub coś podobnego. Świetnie się tam bawiłam. Może ktoś pamięta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radoszki?

      Usuń
    2. Nie, całkowicie nie o to chodzi. Miejsce akcji tamtego bloga nie było w Polsce.

      Usuń
    3. Czarnogóra, Zatoka Kotorska? A adresie chyba było coś z kotor-bay.

      Usuń
    4. Też nie to. Wydaje mi się, że w nagłówku był niedźwiedź... I był wątek grupowy ze śnieżycą.

      Usuń
    5. Mount Cartier!
      http://mount-cartier.blogspot.com/ - patrząc na post z głównej, można stwierdzić, że reaktywacji raczej nie będzie.

      Usuń
    6. Tak, tak!
      Ojej, nie miałam pojęcia... Byłam na tym blogu raczej na początku, a tu takie wieści. No szkoda ;(

      Usuń
  7. paris2021, high school life lub coś podobnego? Na to zawsze znajdą się chętni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie brakuje mi jakiegoś bloga o tematyce licealnej, więc jestem jak najbardziej za powrotem któregoś ;)

      Usuń
    2. Też chętnie popisałabym na takim blogu, mogłabym nawet go stworzyć, jeśli rzeczywiście byliby chętni.

      Usuń
    3. Ja nawet mogłabym pomóc.

      Usuń
    4. Z chęcią skorzystałabym z pomocy; możesz się do mnie odezwać: pyzata.gwiazdka@gmail.com

      Usuń
  8. Ja też chętnie pomogę.
    anywaystillhere@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, marzy mi się STM...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenie ściętej głowy.

      Usuń
    2. http://szkola-dla-trudnej-mlodziezy.blogspot.com/

      Usuń
  10. pamięta ktoś Seraph Academy? szkoła dla przyszłych królów i królewien, pierwsza wersja cudowna, reaktywacja poszła już nieco gorzej, ale świetnie było za pierwszym razem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy jest sens reaktywacji tego bloga, ale jeżeli zabrałoby się więcej osób, które chciałyby się na niego zapisać, można by było spróbować.

      Usuń
  11. Niech wróci Insula-Pulchra!

    OdpowiedzUsuń
  12. Miasto ocalonych samobójców, coś na podstawie książki Invocato.

    OdpowiedzUsuń
  13. Onetowskie Mystery House albo Twierdzę Wiatru ktoś pamięta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Razem z Camille pamiętamy Mystery House ;) Bardzo fajny i klimatyczny był też blog Sensual Touch osadzony w Niemczech ;)

      Usuń
    2. Camille, która ukradła brata biednej Anie? ; )

      Usuń
    3. Dokładnie ta sama, która usidliła Matthew :D

      Usuń
  14. No więc Ana się kłania. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie na mail, gdy znajdziesz chwilkę (wrak.emocjonalny@gmail.com), mam kontakt do autorki Matthew :D

      Usuń
    2. Oto jestem :D

      Ana była kochana. Camille była kochana. Wniosek? Matthew zwyczajnie kochał kobiety. Czy to swoją uroczą siostrzyczkę, czy inną.

      Usuń
  15. Wraz z Allanem tęsknimy za rumors-never-die i z nadzieją czekamy na powrót ;;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tęsknie, ale moim zdaniem reaktywacja nie ma już sensu. Była jedna i w ogóle się nie udała...

      Usuń
    2. Mimo wszystko, warto spróbować. ;;

      Usuń
    3. Twój blog upadł po dwóch dniach, sądzisz, że z rumors-never-die będzie inaczej?

      Usuń
    4. Moj blog nie upadł, ma po prostu kiepski początek. ;) Ale tu nie chodzi o mojego bloga, poza tym nie ma co porównywać.

      Usuń
    5. Jako część administracji ciszę się, że zostało tutaj powiedziane o rumorsach. Jednak jak ktoś wyżej napisał, może być ciężko z reaktywacją, szczególnie że ostatnia została zmieszana z błotem.
      Ale rumorsy to były czasy :(
      Rose

      Usuń
    6. TAK ile jak bym dała, żeby rumorsy wróciły <3

      Usuń
  16. Zaczarowany Las, pamięta ktoś?

    OdpowiedzUsuń
  17. Valley of Rotoiti ^^ tam być wróciła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakłonienie burmistrza Bernadotte do wyściubienia nosa znad swoich spraw było ciężkim zadaniem, ale Wam się to udało, a w dodatku – wywołaliście na jego twarzy uśmiech za co należą się gromkie brawa! :) My za to bardzo mocno dziękujemy za pamięć o Saint Arnaud i cieszymy się, że i VoR otrzymało swoją chwilkę pod tą zakładką – to naprawdę bardzo miłe. Co prawda, o reaktywacji jeszcze nie myślałyśmy, ale widząc Wasze komentarze, nie mogłyśmy przejść wobec tego obojętnie i się nie odezwać. Właściwie zbliżają się pierwsze urodziny bloga, więc może, może… Póki co jednak raz jeszcze dziękujemy i pozdrawiamy!

      zaciekawiona kto o nas pamięta, enigmatyczna świta Mrocznego Burmistrza

      Usuń
    2. Burmistrz, jak można mówić o urodzinach bloga skoro on nie funkcjonuje od kwietnia? Przeżył kilka miesięcy i tyle.

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Pozwolę się wtrącić. Byłam na Murine w początkowej jego fazie na onecie, w sumie fajnie było, ale nie liczyłabym na reaktywację. Jakieś kilka tygodni temu wpadłam przypadkiem na jednym z blogów na założyciela Murine, ale zniknął gdzieś bez śladu.

      Usuń
    2. Mój pierwszy grupowiec, też tęsknię <3

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Za zgodą poprzedniej administracji blog został odnowiony i przygotowany do ponownego otworzenia, byłaby to więc kwestia dosłownie paru minut na dopięcie na ostatni guzik kilku szczegółów, żeby blog zaczął ponownie funkcjonować. Tu jednak powstaje pytanie: czy na pewno znalazłoby się parę osób chętnych do pisania na nim? Z poprzednimi reaktywacjami różnie bywało… :)

      Usuń
    2. Popieram!

      Usuń
    3. http://dynastia-tudorow.blogspot.com/ :)

      Usuń
  20. Circus Sinclair - jeżeli ktoś pamięta - czy byliby chętni?
    Dla niepamiętających - cyrk, grupa cyrkowców, świat realny zahaczający o fantasy/supernatural

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi to się tęskni za Katherine's High School w Brightwood...
    Z chęcią wróciłabym tam, straszna szkoda, że blog poszedł w zapomnienie tak szybko...

    Ktoś pamięta i równie tęskni...?
    http://katherines-high-school.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłam na nim, ale jakby administracja szukała kogoś do pomocy - chętnie pomogę.

      Usuń
    2. Och, pamiętam tego bloga :) Fajnie jakby go ktoś reaktywował.

      Usuń
  22. Paris2021, wróć... lub jakiś inny blog o szkole... mogę pomóc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://east-high-school.blogspot.com/
      Jest blog o szkole i dobrze funkcjonuje :)
      A Paris2021 ledwo przedwczoraj usunęłam ze spisu, bo padł.

      Usuń
    2. Przydałaby się szkoła gdzieś indziej - Londyn na przykład. Albo w ogóle gdzieś indziej.

      Usuń
    3. W blogosferze powinna pojawić się kolejna szkoła, ale z naciskiem na inne miejsce, tak? Tylko po to, aby sobie była? ;)

      Usuń
    4. Dziwny komentarz. Z naciskiem na inne miejsce, bo niekoniecznie odpowiada mi to, w którym dzieje się akcja. Po to, żebym mogła na niej pisać. ;)

      Usuń
  23. Może powrót Salem? Lub stworzenie czegoś w tym stylu? Wiem, że jest the--cirlce, ale chodziłoby mi o coś bardziej tradycyjnego, z magią jako rytuałami, księgami, może odcięte od świata, z wyjątkowymi rasami, a nie tylko wampiry i wilkołaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Byłam na The Circle przez długi czas, ale nie odpowiada mi to w jaki sposób on funkcjonuje. Niby są frakcje, ale i tak wszyscy ze sobą gadają, ludzie którzy są przeciwko radzie już oficjalnie, normalnie pracują i biorą udział w życiu publicznym. Poza tym nie odpowiada mi kwestia magii i tak dalej, a właśnie Salem, które pamiętam było takie, jak lubiłam. Magia, rzeczywiste poruszanie tej kwestii w wątkach etc.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. marzy mi się powrót... *buja w obłokach* - tylko zasadnicze pytanie: jak długo by przeżył ehh (btw. poszukuje szablonu by moc go ewentualnie zrobić, a ze ja zielona *wstrzymuje się od dalszego komentarza ^_^)

      Usuń
    2. Przeżyłby długo, gdyby administracja od początku nie zadawała sobie pytania jak długo by to było. :) Zasadniczo blogi potrafią żyć miesiącami, jeśli administracja będzie w porządku. Autorów może być mało, ale to zaangażowanie administracji wciaż przyciąga nowych.

      Usuń
    3. to pytanie tylko czysto hipotetyczne - nie mniej i tak szablonu poszukuje ;)

      Usuń
  25. męski ośrodek poprawczy im. jacoba rippera w londynie! to był świetny blog, tylko upadł z winy niektórych autorów ;(

    OdpowiedzUsuń
  26. W bardzo odległych czasach, jeszcze na onecie, był sobie blog o nazwie domeny :"yaoi-express". Przyznam, że chętnie wróciłabym do tego, a i oczywiście do "transylwanii-1700", która była moim pierwszym spotkaniem z grupową blogosferą, ale usunięto ją nagle - do dzisiaj nie wiadomo z jakiej przyczyny, choć prosperował znakomicie...
    W każdym razie - to co było, chyba już nie wróci ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam obydwa blogi, ba! Transylwania 1800r była moim pierwszym blogiem grupowym, a po jej usunięciu sama ją ponownie założyłam jeszcze na Onecie. Nie próbowałam reaktywacji na blogspocie, ale była masa blogów, za którymi można tęsknić tyle, że to już chyba zeszła epoka ;)

      Usuń
  27. Jak dla mnie mogły by wrócić niektóre flashowkie blogi.
    W tym bardzo ucieszyło by mnie gdyby wróciło "moskiewskie metro" które było mocnym nawiązaniem do Metro 2033. A może ktoś pamięta HNWU (Hotel na wyspie umarłych)? xD

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakieś miasto? Wiem, że jest NYC i Amsterdam, ale przydałoby się też jakieś mniejsze miasteczko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Mount Cartier to niby szkoła, horror...? Po co kolejne miasteczko skoro jedno już jest, cieszące się ogromnym zainteresowaniem?

      Usuń
    2. Mount Cartier to takie mroźne miasteczko odcięte od świata, chodzi mi o takie troszkę bardziej cywilizowane (nie ujmując nic Mount C.!)

      Usuń
    3. Mount Cartier nie czuje się urażone: to wypizdowie w każdym możliwym znaczeniu (tj. nękane przez zawieruchę i na kresach świata! :D)

      Pozdrawiam, Declan

      Usuń
    4. Ale jak widać, tylko Tobie Mount Cartier nie odpowiada, a skoro inni bloga lubią i na nim piszą, nie ma potrzeby dla jednej osoby organizować coś innego. :)

      Usuń
  29. Marzę o Hellromance. Czy są wśród nas autorzy tego wyjątkowego bloga?
    Mogłabym pomóc w reaktywacji. Damy mu ostatnią szansę?
    O jeszcze Paris był świetny. Mowa oczywiście o wersji onetowskiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, jeszcze Darkschool. Ludzie, przywróćcie któryś! Pokażmy jak to sie kiedyś blogowało.

      Usuń
    2. Hellromance, coś mi świta, Co do Parisa, to było już masę reaktywacji, i każda kolejna okazywała się niewypałem. Być może ten blog ma już za sobą lata świetności, które ja wspominam bardzo dobrze, ale warto go już nie reaktywować, bo będzie tak jak zawsze - klapa. Paris był fajny kiedyś, jeszcze na onecie, potem na blogspocie, gdy administracja się nim interesowała.
      A Darkoschool nie kojarzę w ogóle :P

      Usuń
    3. Paris w wersji onetowskiej był fajny, ciągle coś się na nim działo i przyciągał spore tłumy. Myślę, że gdyby teraz powstała jakaś analogiczna szkoła w Paryżu, mogłaby zostać dość popularna - w końcu w tym momencie nie ma zbyt wielu aktywnych szkół, a Dear Youth też nie jest jakoś bardzo oblegany. Niekoniecznie będzie to klapa, zresztą to zależy od tego, jak definiujemy klapę i sukces bloga. Stary dobry NYC i Amsterdam też nie pękają w szwach, ale nadal działają. To też kwestia nastawienia autorów, bo jeśli na shoutboxie nowo otwartego/reaktywowanego bloga od samego początku pojawiać się będą hejty typu "i tak nic z tego nie będzie, i tak upadnie, po co po co po co?", to wiadomo, że nic z tego nie będzie, i tak upadnie i nie ma po co ;)

      Usuń
    4. Byłam na Hellromance ale na samym poczatku, moze po pierwszej reaktywacji ale dawno dawno temu. Darkschool tez bylo fajne.

      Usuń
    5. Na Hellromance pewien Pan zawrócił mi w głowie, okłamał mnie, że nie żyje. Zapewne napawal się moimi emocjami i tym, że później cierpiałam przez kilka lat.

      Usuń
  30. Wchodze na spisownik notorycznie raz w miesiącu, z wielką nadzieja o powrocie bloga o tematyce obrzydliwej i paskudnej,takiej jak zombie. Niestety ciągle się zawodze, i nie mam wymówki, by po pracy zamiast się uczyć to pisać sobie spokojnie bez wyrzutów na blogu.
    Pozdrawiam,
    W wiecznej żałobie po upadku The Walking Dead.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Administracja http://uczynie-ci-grob.blogspot.com zrobiła dziś porządek na blogu z apokalipsą "zombie", gdyby było zainteresowanie, to blog jest w każdej chwili gotowy do ruszenia. Tylko to nie The Walking Dead, a inspiracja "28 dni później", więc pewnie byłoby mniej chętnych. ;)

      Usuń
    2. Nieśmiało wspomnę i przypomnę: https://przezyj-apokalipse.blogspot.com/

      Usuń
  31. A ja tęsknię za Brooklyn Art Academy oraz Katherine's School. :) Fajne blogi, chociaż dołączyłam już tak w końcowym okresie ich działania.
    Ktoś, coś? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż mi się rzuciło w oczy moje BAA :D Naprawdę komuś się tam podobało? :D

      kontakt: kinia10kinia@gmail.com

      Usuń
  32. Tak! Dajcie mi bloga o tematyce szkolnej, a wycałuję rączki.
    Mogę pomóc przy ogarnianiu, zorganizować szablon, czy coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dear-youth.blogspot.com
      Nowy szablon się na pewno przyda :D

      Usuń
  33. Coś o tematyce TVD/TO? Dużo tego było, Wampiry-Ssą, ostatnio Pierwotni upadli, nie wspominając już o licznych Mystic Falls i mu podobnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wampiry Ssą za czasów pierwszej adminki to był naprawdę dobry blog.

      Usuń
    2. Istnieje teraz w ogóle jakiś blog o wampirach?

      Usuń
    3. No właśnie po upadku pierwotnych szukałam jakiegoś i chyba na chwilę obecną nic nie ma. Byłby ktoś skłonny współtworzyć?

      Usuń
  34. Kto byłby zainteresowany reaktywacją Wampira Maskarady?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamierzałam dołączyć do bloga po reaktywacji i nadal jestem zainteresowana. :)

      Usuń
    2. Po tym jak zobaczyłam, że ma być reaktywacja niecierpliwie czekam, aż otworzą bloga na nowo:) Jak najbardziej jestem zainteresowana

      Usuń
    3. Wszystkie porządki zostały już zrobione, a blog jest obecnie sprawdzany pod kątem błędów i tego, co można naciągnąć, a czego nie :)
      Jeśli jednak pojawi się inny blog reaktywacyjny - pozostaje mi tylko życzyć powodzenia i na pewno zgłosimy się po sojusz! :D

      Usuń
    4. Więc to kwestia jutra/pojutrza, ile się mój MG wyrobi :D

      Usuń
    5. Yeeey! Moje serduszko się raduje i z niecierpliwością czekam na ponowne otwarcie! :D

      Usuń
    6. Blog został już sprawdzony przez MG pod względem treści, więc w sumie robię kosmetyczne poprawki i powinniśmy na wieczór ruszyć :)

      Usuń
    7. I jak z blogiem? Już się doczekać nie mogę:)

      Usuń
    8. Zapraszam :)

      http://the-vampire-masquerade.blogspot.com/

      Usuń
  35. A ten blog o śmierciożercach? :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Czy jest jakaś zwyczajna, aktywna szkoła? Pomijam te, do których ostatni autor dołączył kilka tygodni temu, a lista komentarzy pod kartami świeci pustkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dear-youth całkiem dobrze funkcjonuje, nawet jeśli w pierwszym momencie wydaje się inaczej.

      Usuń
    2. http://brooklyn-art-academy.blogspot.com/ Zapraszamy :)

      Usuń
  37. Jakby ktoś przywrócił Hogwart Huncwotów to by było ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. były całkiem niedawno aż DWA, padły bardzo szybko z różnych powodów.

      Usuń
    2. Warto wziąć pod uwagę, że mamy jeden Hogwart, który świetnie prosperuje :)

      Usuń
    3. Wydaje mi się, że pojawienie się drugiego Hogwartu, mocno by osłabiło ten prosperujący. Co poskutkowałoby tym, że na obu byłoby o wiele mniej autorów niż teraz na Hogwarckich Kronikach. W związku z czym zabawa nie byłaby już tak dobra, skoro byłoby mniej osób do wątkowania. Ale to tylko moje zdanie :)

      Usuń
    4. Jeśli chodzi o Hogwart1976 to niestety, w najbliższej przyszłości to się raczej na pewno nie wydarzy, chyba że z inicjatywy kogoś innego.

      - założycielka

      Usuń
    5. jeszcze zależy który Hogwart1976, za tym ostatnim raczej nikt nie tęskni.

      Usuń
    6. Ostatnie dwa Hogwarty miały beznadziejną administrację i nie ma co zaprzeczać. Szczególnie gdy mowa o drugim, bo tam w chwili skasowania bloga wciąż aktywnie pisało kilkunastoosobowe grono autorów zainteresowanych kontynuowaniem zabawy. Minęło parę miesięcy i można by było spróbować, ale xoxo. ma rację mówiąc, że to mocno osłabi Hogwarckie Kroniki, gdzie już i tak sytuacja mogłaby być lepsza niż grono autorów robiących sztuczny tłum tworząc nie wiadomo jak dużo postaci i potem zaniedbując je.

      Usuń
    7. Kroniki funkcjonują już półtora roku i chyba powinny sobie poradzić, na tle innych blogów i tak wypadają dobrze. Co nie zmienia faktu, że dwa ostatnie hogwarty były niewypałem, tłumów też nie przyciągnęły. Więc jaki jest sens robić kolejny blog i powielać schematy?

      Usuń
    8. Jak najbardziej popieram dołączanie na te już istniejące blogi zamiast zakładać nowe. Jest jednak sporo racji w tym, że na HK nie dzieje się dobrze. Nie chcę zwalać tu na administrację, bo to wina autorów, którzy zamiast pisać wątki, bawią się w tworzenie nie wiadomo jak wielu nowych postaci. Choć z drugiej strony administracja na to pozwala, choć regulamin niby pozwala na prowadzenie tylko trzech, a widać że jest mnóstwo osób, które to przekraczają i bardzo często zaniedbują postacie. Potem wchodzisz na bloga i masz wrażenie, że jest tylu aktywnych autorów, a tak naprawdę mamy do czynienia z kilkunastoma, którzy nawet nie piszą regularnie, tylko pojawiają się z okazji list obecności.

      Usuń
    9. tylko, że nie każdy otrzymuje zgodę na stworzenie tej kolejnej postaci, są jeszcze autorzy, którym naprawdę zależy na pisaniu i wtedy nawet te dwie postacie to za mało. A pisanie, że na blogu nie dzieje się dobrze nie jest trochę na wyrost? administracja jest, autorzy są, blog jakoś funkcjonuje. Chociaż popieram, zakładanie nowych blogów nie ma sensu. Czy to następnych miast, szkół czy hogwartów.

      Usuń
    10. Jako autorka na Kronikach, czuję się zobligowana do stanięcia w obronie bloga. Owszem, ostatnio trochę przycichło w porównaniu do stanu sprzed dwóch miesięcy chociażby, ale to nic dziwnego, takie rzeczy się zdarzają. Z autorami bywa różnie, jak na wszystkich blogach, ale są tacy, którzy wszystkie swoje postacie traktują w ten sam sposób, nie zaniedbując żadnej. Dlatego nie zgodzę się z tym, że autorzy jedynie tworzą kolejnych bohaterów, mając w nosie swoje wątki. Wiadomo, nie jest idealnie, ale według mnie wciąż jest dobrze, a blog utrzymuje się na fali, że tak powiem.

      Usuń
    11. Ludzie chyba się przyzwyczaili, że na HK musi być ruch, dużo postaci i hałas na chacie, a każdy blog czasami ma słabsze momenty. Czemu nikt nie czepia się Amsterdamu czy NYCA? Póki blogi funkcjonują i mają autorów to jest dobrze.

      Usuń
  38. Insula-Pulchra
    (coś w podobnego do) Psychiatric--Hospital

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za jakimś szpitalem - może być też psychiatryczny - byle porządnie zrobiony i esetetyczny, z realistycznymi w miarę możliwości postaciami (różne rzeczy już na takich blogach widziałam...). ;D

      Usuń
    2. Szpital to zawsze dobry pomysł, ale potrzebuje też dobrej administracji. Pamiętam że byłam na jakimś w tamtym roku - na którym pojawiały się trzydziestoletnie szefowe oddziałów. Co jest fizycznie niemożliwe, biorąc pod uwagę długość samych studiów medycznych, stażów, praktyki w szpitalu. Dlatego jeśli byłaby na szpitalu administracja, która ogarnia to wszystko i sprawdza karty, nie robiąc wyjątków, to myślę że blog taki cieszyłby się dużym powodzeniem.

      Usuń
    3. Osobiście popieram pomysł szpitala i broń Boże nie zniechęcam, chcę tylko przypomnieć, że szpitale psychiatryczne zazwyczaj kończą jako placówki przepełnione nieletnimi psychopatami, którzy wymykają się za teoretycznie nie możliwe do pokonania mury placówki, chowają leki pod językiem i noże pod łóżkiem albo romansują z lekarzami. Na wszystkich znanych mi psychiatrykach poziom był bardzo niski.

      Usuń
    4. Osobiście uważam, że szpitale, czy to zwykłe, czy psychiatryczne, wymagają limitów/widełek wiekowych i konkretnego regulaminu, który zakazywałby postaci chorujących jednocześnie na kilkanaście lub kilkadziesiąt (niekiedy wykluczających się wzajemnie) chorób i tym podobnych sytuacji, a mogłoby to wypalić, jeśli znaleźliby się chętni.

      Usuń
    5. Osobiście lubię i poszukuję wątków szpitala (psychiatrycznego, czy nie), ale jak na razie wszystkie jakie znalazłam opierały się na nielogicznych rzeczach. Jak wyżej już stwierdzono, ludzie nosili noże, wychodzili z placówki itp. Dlatego z niecierpliwością czekam na ogarnięty, estetyczny i dobrze zorganizowany blog o takiej tematyce. Może nawet pokusiłabym się o współtworzenie...

      Usuń
    6. Anonim z 15.04 ma rację. Do tego można dołożyć sprawdzanie kart i konkretne zakładki przedstawiające wszelakie choroby, limity wiekowe, itd. Potrzeba tylko naprawdę ogarniętej administracji.

      Usuń
    7. Arkham to też był dobry pomysł, ale wszyscy rzucili się na postacie kanoniczne. A gdyby zamiast tego zrobić z Arkham typowy szpital psychiatryczny? Postacie kanoniczne byłyby wykluczone.

      Usuń
    8. Mogłabym pełnić rolę administracji i zająć się zrobieniem zakładek, gdzie wszystko zostałoby dokładnie opisane oraz wysyłaniem zaproszeń itd., jedynym problemem byłby szablon, ponieważ nie potrafię go zrobić.

      Anonim 15.04

      Usuń
  39. Mogłabym się zająć stworzeniem zakładek oraz pełnić rolę administracji, jedyny problem stanowiłby szablon, ponieważ nie potrafię go zrobić.

    Anonim z 15.04

    OdpowiedzUsuń
  40. A mi się marzy mała, polska wioska, taka jak np. niegdysiejsze Suchodoły.

    OdpowiedzUsuń
  41. Reaktywacja http://dom-grozy.blogspot.com
    Ktoś, coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę!
      Tylko trzeba pierw drobinę go udoskonalić, jeśli chcemy by tym razem wypaliło.

      Usuń
    2. Według mnie drugi Londyn był zdecydowanie lepszy.

      Usuń
    3. Jeżeli DG doczeka się reaktywacji, a Londyn nie, choć poziom pierwszego w stosunku do drugiego był zatrważająco niski, to będzie znak, że na blogosferze źle się dzieje.

      Usuń
    4. Anonimku - erudyto, weź pod uwagę, że po pierwsze nie wszystkim musiał pasować Londyn, który był raczej blogiem historycznym, niźli fantasy (bo do takich zakwalifikowałabym DG); a po drugie, jak wspomniano wyżej, chodzi o udoskonalenie bloga, a nie wypuszczenie go do blogosfery w stanie sprzed kilku miesięcy. Na koniec dorzucę, że pytanie było skierowane raczej do osób chcących reaktywacji, a nie tych, którzy mają tylko ochotę ponarzekać, że jej nie chcą.

      Usuń
    5. Nie wiem, skąd najazd na moją osobę - wyraziłam swoją opinię, do której mam pełne prawo. Nie musicie się z nią zgadzać.

      Anonim z 16:44

      Usuń
    6. Dom Grozy nie będzie reaktywowany. \ Administracja

      Usuń
  42. Na Onecie był taki blog o ukrytym w górach miasteczku, w którym żyły wampiry, wilkołaki i inne stworzenia. Nazywał się Halloween Town.
    Może jakaś reaktywacja ze strony administracji lub coś podobnego? Pamiętam, że było tam dużo autorów z ogromną chęcią do pisania opowiadań i watków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, tak!

      Usuń
    2. Ojejku, aż mordka mi cię ucieszyła widząc, że ktoś oprócz mnie pamięta Halloween Town <3

      Usuń
    3. Na blogu nie byłam, bo do blogosfery dołączyłam znacznie później, ale ciekawie brzmi, więc jeśli coś takiego miałoby się pojawić z chęcią się zapiszę. c:

      Usuń
    4. Pamiętam kilka odsłon grupowca o Naruto, gdyby ktoś znalazł coś podobnego czy reaktywował byłabym chętna do pomocy :D
      miroki606@gmail.com

      Usuń
    5. Dobrze pamiętam HT. Jeden z moich pierwszych blogów, więc fajnie byłoby, gdybyś kiedyś znów się pojawił. :D

      Usuń
    6. dawna Ashton18 maja 2016 15:36

      Przywróćcie <3

      Usuń
    7. Na samo wspomnienie, ile na tym blogu przesiedziałam, szczerzę się do monitora :)

      jeszcze wtedy Kamael

      Usuń
    8. Dawna Ashton19 maja 2016 18:07

      To Kamael jeszcze żyje na blogach? :O Niech wrócą Twoje opowiadania <3

      Usuń
    9. Nie powinno wracać. Zamknięty rozdział, za dużo razy był reaktywowany. /Jedna z byłch administratorek

      Usuń
  43. beauty dirty rich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi świta, ale nie umiem sobie przypomnieć, o czym była/gdzie toczyła się akcja bloga.

      Usuń
  44. Nie pamiętam dokładnej nazwy bloga... ale jego fabuła rozgrywała się w jakimś fikcyjnym miasteczku w Kanadzie (?). Mieszkańcy zostali dotknięci klątwą, przez którą się nie starzeli, a nocą zamieniali się w różne groźne (lub nie) istotny. Byłoby fajnie, gdyby ten blog znów się pojawił, był przyjemny w odbiorze, miał ciekawą fabułę i dobrze dopracowane zakładki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o Alpen Claire, jeśli dobrze kojarzę. Rownież jestem za powrotem, jeden z ciekawszych blogów, jakie ostatnio powstały. No i dobrze zrobiony.

      Usuń
    2. O właśnie, Alpen Claire. Dziękuję :)

      Anonim z 13:26

      Usuń
    3. Ja też jestem za powrotem bloga, dołączyłam akurat w momencie jego upadku i nie doczekałam się pociągnięcia żadnych wątków, nad czym do dzisiaj ubolewam!

      Usuń
  45. Reaktywacja Pierwotnych? Widziałam, że ktoś chciał, aby blog wrócił, więc jeżeli znajdzie się kilku chętnych, możemy nad czymś pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło wspominam bloga i z chęcią dołączyłabym, gdyby pojawiła się reaktywacja. :)

      Usuń
    2. Tak! Tak! Tak!:)))

      Usuń
  46. Czy jest jeszcze szansa na powrót The Circle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbijam!

      Usuń
    2. To ja też, haha :D

      Usuń
    3. Z racji tego, że The Circle jest niezmiennie pod moją pieczą i to ja jestem głównym adminem czuję się zobowiązana, aby się odezwać. Powiem wprost – nie przewiduję reaktywacji na ten moment. Powód jest prosty – niedługo rozpoczyna się sesja, a to nie jest odpowiednia pora na otwieranie grupowca i zajmowanie się nim w pełnym wymiarze. Jeśli coś miałoby być robione w tym kierunku to tylko i wyłącznie po tym czasie, o ile nadal byliby zainteresowani.

      Usuń
    4. Popieram! Początki The Circle były fantastyczne, później trochę podupadł, ale tym razem mogłoby być lepiej, a więc również liczę na reaktywacje.

      Usuń
    5. Ja też się pod tym podpisuję. Jest to jeden z tych blogów, które wspominam najlepiej, a chociaż przy końcu nie wykazałam się największą aktywnością, to jednak chętnie zobaczyłabym, jak TC powraca do blogosfery.

      Usuń