Szablon: Kontur
Spisownik został założony 3 marca 2013 roku po zamknięciu Grupowa. Jest to strona w pełni poświęcona blogom grupowym i ich autorom. Jeśli jesteś jednym z nich, zajrzyj do kategorii, aby znaleźć interesujące Cię RPG. Możesz również dodać swojego bloga do spisu, klikając w odpowiedni napis. Jeżeli uważasz, że Spisownik zasługuje na promowanie, będzie nam ogromnie miło, jeśli wstawisz jeden z naszych banerów (zakładka Partnerstwo) na swojego bloga. Możesz nawiązać bezpośredni kontakt z administracją Spisownika, pisząc na e-maila: kontakt.spisownik@gmail.com.

Piszę, bo lubię!




wtorek, 2 lipca 2013

WĄTKI INDYWIDUALNE

Zakładka została stworzono po to, by ułatwić kontakt wszystkim chętnym autorom na pisanie wątków indywidualnych. Każdy może napisać w komentarzu swój nick i numer gadu-gadu. Każdy chętny będzie mógł się z daną osobą skontaktować. Komentarze autorów będą usuwane po upływie dwóch miesięcy, by nie gromadzić nieaktualnych ogłoszeń. 

88 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ochotę na ciekawy, skomplikowany, pełen akcji wątek, który nie pozwoli mi się oderwać od klawiatury. Jeśli marzysz o tym samym i nie boisz się wyzwań, chodź do mnie.

    lovevanillapuddin@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zawleczki.nakretki.kapsle@gmail.com

    Piszę chłopakami, facetami, chłopaczkami z syndromem Piotrusia Pana, rzadko mężczyznami i chłopcami. Jak należy to rozumieć? Nie wychodzę powyżej 30 rok życia, nie poprowadzę dżentelmena, zaradnego męża z dobrze prosperującą firmą i młodą kochanką u boku, ciepłych kluch, ani nawet zranionego artysty z chroniczną depresją. Oferuję za to pełną gamę cwaniaków i złodziejaszków, jednak bez zbytniej przesady - patologię i dramy porzuciłam już w wątkach sprzed kilku lat. Uprzedzam jednak, że jeśli twoja postać będzie wyjątkowo rozlazła, marudna i użalająca się nad sobą, wtedy moja prędzej ją pobije, niż pocieszy. Piszę obyczajówki, najchętniej współcześnie, jeszcze chętniej umieszczone w Polsce. Jestem zbyt leniwa na research, a nie lubię pisać bez znajomości realiów. Męsko- i damsko-męskie. Co do pomysłów - nie mam ich zbyt wiele, rozkręcam się dopiero w trakcie trwania wątku. Kiedy mam dobry dzień i wiatr mi sprzyja, to naskrobię trochę więcej niż zwykle, ale moja norma to 200-300 słów.
    Jeśli w jakiś sposób to wyżej cię zachęciło, napisz. Bez pytania o chęci i inne takie - lubię konkrety.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogłoszonko: Piszę zarówno mężczyznami, jak i kobietami, chociaż jeśli marzy Ci się romans damsko-męski, wolę być kobietą. Zdecydowanie cannot into związki damsko-damskie. Męsko-męskie lubię. Lubię postaci oryginalne, cyników, różnych indywidualistów, silne kobiety (nie tylko w sposób fizyczny). Mam kilka ulubionych postaci, które wsadzam w różne uniwersa, mogę pisać też postaciami kanonicznymi. Ostrzegam, lubię romanse kanon/OC, jakkolwiek to się kojarzy z Mary Sue na starcie. Wiek postaci jest mi raczej obojętny, nie piszę jednak o nastolatkach, jak już, to z jedną postacią nastoletnią, drugą dorosłą.
    Uniwersa: Starłorsy, zarówno kanoniczne, jak i EU (zabiję za kyluxy lub pairing Hux/Thrawn lub Thrawn/OFC). Marvel i DC, chociaż nie wszystko kojarzę. Chętnie popiszę do Gry Endera, Harry'ego Pottera, Mr Robot, Skyfalla, Hannibala (byle nie hannigram). Inne uniwersa - proszę pytać, sporo oglądam (taki kierunek studiów), ostatnio mniej czytam, ale zawsze. Co do wątków własnych - uwielbiam sci-fi, a także trudne tematy: tragedie, wojny, niewolnictwo. Lubię erotykę. Nie piszę obyczajówek, nastoletnich romansów, żadnych wątków szkolnych (wyjątek: Harry Potter i inne niezwykłe uniwersa).

    Mail: the.q.one@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej!
    Piszę tylko postaciami żeńskimi w wątkach damsko-męskich. Nie umiem odnaleźć się w świecie Harrego Pottera, aczkolwiek inna fantastyka jak najbardziej wchodzi w grę.
    Cała reszta jest do ustalenia. Zapraszam! :)
    Mail: czarny.jezdziec69@gmail.com
    GG: 34885343

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisałabym
    Moje preferencje
    evolution.of.backbone@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czołem!
    Interesują mnie wątki damsko-męskie oraz męsko-męskie, zakładając, że przy pierwszej opcji będzie mi dane poprowadzić pana. Kiedyś wiek postaci nie robił mi różnicy, teraz jednak o wiele lepiej pisze mi się postaciami przed lub po trzydziestce. Nie będę rozpisywać się na temat charakteru moich bohaterów, ponieważ zależy on od fabuły i nie mam wzorca, którego wiernie się trzymam. Przyjmę głównie obyczajówki, ponieważ kompletnie nie znam się na fantastyce czy sci-fi. Nie pogardzę też dobrym kryminałem i motywami detektywistycznymi, na co ostatnio mam chrapkę. Lubię pisać, dlatego nie ograniczam się jeśli chodzi o długość odpisów. Zazwyczaj mieszczą się one w przedziale 700-900 słów, czasem pozwolę sobie popłynąć bardziej - zależy, co chcę przekazać. Chciałabym, aby drugi autor posiadał podobne zapędy, ponieważ nie ukrywam, że nie satysfakcjonuje mnie odpisywanie na 200 czy 300 słów. Dodam również, że jestem cierpliwa i nie mam problemu z czekaniem na odpis, dopóki wiem, że wątek naprawdę trwa i jest wart rozciągnięcia w czasie.
    Zapraszam do kontaktu!
    wykleci.malkontenci@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wątki zarówno obyczajowe, jak i fantasy. Sf słabo mi idzie, bo mało miałam z tym styczności, ale to nie znaczy, że nie napiszę. Prowadzę najczęściej panów, ale naprawdę nie idzie mi robienie zimnych skurczysynów. Odpisy piszę różnej długości i staram się je dostosować do sytuacji. Mogę pisać po polsku i po angielsku.

    Uściskam za Legendę Pięciu Kręgów. Mam dwanaście pomysłów na wątki w tym świecie, od tragicznych romansów przez walkę z oni, aż po burdy w karczmie i szukanie zaginionych artefaktów.

    maria.antonina@opoczta.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. dickf0rh4rambe@gmail.com

    Prowadzę mężczyzn w wątkach damsko-męskich, wiek raczej 25+. Nie lubię modnych ostatnio patologii i nudnych obyczajówek (te ciekawe przejdą), z całą resztą zapraszam. Sci-fi, fantasy, historyczne, kanony z gier, komiksów, seriali bądź książek, wystarczy zapytać o konkretny tytuł, znam ich dość sporo.

    Rozpisuję się, nie mam nic przeciwko krwi, flakom, ostrej erotyce, wartkiej akcji, jednocześnie mówię tak opisom zajmującym kilka stron, bo to ożywia świat, byle wpleść w nie jednak coś, co popycha historię do przodu.

    Pisanie takiego wątku ma być obustronną przyjemnością, dlatego błagam, odpuśćcie sobie, wy ze słomianym zapałem, albo dajcie znać w trakcie, że coś nie pasuje. Okej? To chodźcie pisać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć,
    chciałabym pisać. Po prostu. Cokolwiek. Bez presji, napięcia i wzajemnego warczenia na siebie, bo odpis trochę się spóźnia. Chciałabym pisać, nie wymagam wiele, właściwie nic poza chęciami. Nie ukrywam, że nie robiłam tego od dawna, jak również, że prowadzenie męskich postaci jest mi raczej obce. Tak, tak jestem kolejną autorką, która preferuje kobiety, ale skłonną podjąć się wszelkich wyzwań, jeśli drugi autor jest na tyle odważny, by zostać moim królikiem doświadczalnym. Wolałabym uniknąć wątków osadzonych w jakimś konkretnym uniwersum, choć większość z nich nie jest mi obca. Obyczajówki są raczej tym czego mi potrzeba, ale zaznaczam, że wątki damsko-damskie/męsko-męskie najzwyczajniej w świecie mi nie leżą, choć może, po prostu nie trafiłam na autora, z którym dobrze bym się czuła pisząc historie o tym charakterze. To tylko szczegóły, najważniejsze jest to, że ja po prostu chce pisać. Nic więcej.

    Zapraszam

    hokus.czary.pokus@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. hej.kup.se.klej.hej@gmail.com

    Chcę wątku, który zatrzyma mnie na dłużej. Ładnie proszę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piszę głównie na gg - 19359603, najchętniej fantastykę, ale ciekawą obyczajówką też nie pogardzę, generalnie jestem otwarta na wszystko jeśli będzie to ciekawe. Mogę grać zarówno dziewczyną, jak i facetem... Chcę jedynie popisać coś fajnego i dłuższego. C":

    OdpowiedzUsuń
  17. Chodź posiedzieć ze mną w chłodne wieczory, z kawą pod nosem, kocem między udami i czułym uśmiechem w momencie przeczytania odpisu! Przyszła jesień, więc mam ochotę na nostaligczno-emocjonalne wątki, ale też do nich nie zmuszam. Obecnie stawiam na obyczajówki w relacjach męsko-męskich. Ostrzegam, że sama nie tworzę fajtłap życiowych, przesadnych grandziarzy, a przede wszystkich słodkich, a przy tym pogrążonych w marzeniach chłopców. Tego samego oczekuję od osoby współpiszącej. Nieobce mi postacie po czterdziestce, a sam przedział wiekowy zaczynam od minimum dwudziestu lat. Nie wymagam codziennych odpisów, a tak sobie marzę, gdzieś na marginesie rysując gimnazjalne serduszka, o wątku trwającym miesiące. Ładniej przedstawię się już na mejlu. Dodam, że piszę dużo, podobno fajnie, rekomendacje dopiero zbieram.
    Bądź mym lekiem na całe zło!
    tatarakzwyczajny@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Szukam kogoś, kto pomoże mi wypełnić długie, jesienne wieczory. Wcześniejsze wątki w końcu się posypały, więc muszę wyruszyć na kolejne poszukiwania. Mam ochotę na coś obyczajowo-romansowego, bardzo chętnie z elementami psychologicznymi lub detektywistycznymi/kryminalnymi. Jestem otwarta, w zasadzie najbardziej zależy mi na tym, bym po prostu nie mogła się oderwać. Co do erotyki, to chętnie się na nią piszę, ale w granicach rozsądku.
    Co do przedziału wiekowego postaci, to jest on szeroki - od lat nastoletnich aż po ludzi grubo po czterdziestce. Jest tylko jeden haczyk - prowadzę tylko kobiety.
    Nie wymagam codziennych odpisów, choć nie ukrywam, że kiedy coś mnie wciągnie, to trudno mi ze spokojem czekać.
    Mam pomysły, ale chętnie spełnię Twoje marzenia :)

    iki.kalp.ask@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć.
    Ostatnio wątki jedynie męsko-męskie, ewentualnie damsko-damskie. Obyczajówki, romanse, dramaty, z odrobiną fantastyki (wampiry, wilkolaki, duchy). Erotyka również nie jest mi obca, więc jeżeli ktoś za nią nie przepada, wolałabym wiedzieć od razu. Co do wieku, to jestem dosyć elastyczna - od nastolatków, aż po osoby po trzydziestce.
    Odpisy krótkie, ale także te dłuższe - jestem w stanie dostosować się do drugiego autora, ale z góry zaznaczam, że nie przepadam za elaboratami.
    Mam kilka pomysłów, ale raczej nie jest to nic konkretnego, więc jestem otwarta na pomysły(i wątkowe marzenia!) innych autorów.
    Jeśli ktoś woli pisać na gg, nie widzę w tym problemu, więc można pytać o numer.
    mybloodytemptation@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ochotę napisać jakiś radosny romans damsko-męski, gdzie pisałabym kobietą (czyt. najgorsze combo jakie sobie można zrobić, ups) Jako że bawię się w fantastyce niemal zawsze w moim kreatywnym pisaniu, poćwiczyłabym coś bardziej "realnego", bez mutantów, magii i statków kosmicznych, bo przecież wszędzie można się dobrze bawić (wystarczy bomba i karabin maszynowy, heeeheee). Na wątki fantasy pomysły mam zawsze, z tymi bardziej przyziemnymi może być kłopot (ale służę wsparciem duchowym przy wymyślaniu). Jednakże zawsze też możemy wyjechać do Hogwartu, bo kto bogatemu zabroni? (a przecie bogaci jesteśmy... w wyobraaaaźnię!)
    Jeżeli nie zraziłam całkowicie, a tylko trochę, to zapraszam. Mogę pisać nawet po angielsku, jeżeli sobie ktoś zażyczy.

    we.will.run.outta.names.soon@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. No cześć!
    Mam nieskończenie wielkie pragnienie napisania wątku osadzonego w Korei Południowej, rzeczywistości tej drugiej mogłabym na tę chwilę nie udźwignąć merytorycznie. Prowadzę głównie mężczyzn, czasami kobiety. Lubię się rozpisywać i mogę bywać rzadko (tj. raz w tygodniu, w możliwie najgorszej opcji). Mam kilka pomysłów (w skrócie, odnoszących się fabularnie do specyficznego świata koreańskiego show-biznesu oraz życia zwyczajnych mieszkańców - tak, preferuję obyczajówki), lecz chętnie poznam Wasze, jeśli takowe posiadacie. Ogólnie rzecz ujmując, można się ze mną dogadać. :D

    wybitna.amatorszczyzna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. oko.argusowe@gmail.com

    Chętnie spełnię Wasze wątkowe marzenia, jeśli problemem dla Was nie jest fakt, że ograniczam się do obyczajówek i wolę tworzyć mężczyzn. Wątki damsko-męskie i męsko-męskie; zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. lexyfox19@gmail.com
    Coś fajnego z kimś fajnym, kto nie zniknie po ustaleniu szczegółów wątku.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapraszam. Mam swoje pomysły, do innych podchodzę równie entuzjastycznie, więc na pewno się dogadamy.
    peteetunia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Inteligentnie zapomniałam hasła do starego maila, więc wrzucam ponownie poprzednie ogłoszenie, nanosząc na nie pewne poprawki.

    Interesują mnie wątki męsko-męskie. Kiedyś wiek postaci nie robił mi różnicy, teraz jednak o wiele lepiej pisze mi się postaciami przed lub po trzydziestce. Nie będę rozpisywać się na temat charakteru moich bohaterów, ponieważ zależy on od fabuły i nie mam wzorca, którego wiernie się trzymam. Przyjmę głównie obyczajówki, ponieważ kompletnie nie znam się na fantastyce czy sci-fi. Nie pogardzę też dobrym kryminałem i motywami detektywistycznymi. Lubię pisać, dlatego nie ograniczam się jeśli chodzi o długość odpisów. Zazwyczaj mieszczą się one w przedziale 700-900 słów, czasem pozwolę sobie popłynąć bardziej - zależy, co chcę przekazać. Chciałabym, aby drugi autor posiadał podobne zapędy, ponieważ nie ukrywam, że nie satysfakcjonuje mnie odpisywanie na 200 czy 300 słów. Dodam również, że jestem cierpliwa i nie mam problemu z czekaniem na odpis, dopóki wiem, że wątek naprawdę trwa i jest wart rozciągnięcia w czasie.
    Zapraszam do kontaktu!
    blckmarketblood@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. my.log.does.not.judge@gmail.com

    Prowadzę raczej kobiety, rzadziej mężczyzn, choć się zdarzają. Ukocham za obyczajówkę, wątek potterowski lub historyczny. Staram się jednak nie zamykać (wszelkie fantasy, nieco sci-fi, różne gotowe uniwersa, czemu nie), więc warto pisać z najróżniejszymi pomysłami i sugestiami.

    OdpowiedzUsuń
  30. Poszukuję kogoś do prowadzenia postaci kobiecej w wątku opartym na twórczości Trudi Canavan, a zwłaszcza na Trylogii Czarnego Maga . Jeżeli ktoś nie zna, to przybliżę, także zapraszam czytelników oraz entuzjastów fantasy :)

    PS. Tylko proszę mi nie znikać po pierwszym odpisie albo uprzedzać jak coś się dzieje :)

    pevensp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Tworzę głównie kobiety. Kobiety, które nie są szarymi myszkami, małymi sierotkami i bezbronnymi dziewczątkami, bojącymi się słowem odezwać, przez co drugi autor zmuszony jest przejąć całą inicjatywę na siebie. Wiek nie ma dla mnie szczególnego znaczenia, ale też nie czuje się dobrze, jeżeli postać osiąga magiczną liczbę trzydziestu pięciu wiosen.
    Lubię obyczajówki, wątki historyczne, thrillery, kryminały. Lubię dramy. Lubię, jak coś się dzieje.
    Fantasty czy sci-fi, to już niestety nie moja bajka. Wystrzegam się również używania kanonów, pisania w realiach filmów, książek i gier.
    Czasami się rozpisuje, ale wyznaję zasadę jakości, a nie ilości, więc jeżeli ktoś oczekuje ode mnie odpisów na dwie strony w Wordzie(choć najpewniej byłyby nudne jak flaki z olejem), z ręką na sercu przyznaję, że po prostu nie potrafię.
    Jestem cierpliwa i potrafię czekać na odpis, jeżeli wiem, że wątek jest aktualny. Sama również mam ograniczony czas, więc liczę na wyrozumiałość. Wszystkim, cierpiącym na słomiany zapał, na starcie serdecznie dziękuję i żegnam.
    A resztę zapraszam do kontaktu!

    otvivelaktigt@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam sporo pomysłów i ogromną chęć napisania czegoś długotrwałego.

    allyhandam@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Szukam wątku damsko-męskiego. Prowadzę kobiety.
    Lubię robić im krzywdę, ale cukru też nie braknie.

    Kontakt: lubiedzbanki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Prawdopodobnie spełnię niemal każde wątkowe życzenie. Haczyk jest taki, że prowadzę jedynie kobiety w damsko-męskich wątkach. Lubię jednak romanse, dramaty, krew, pot i nie mam nic przeciwko erotyce (w umiarze). Zapraszam!
    lubie.cieple.swetry@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Mogę pisać w każdej narracji, czasie, miejscu i przedziale wiekowym. Każdą postacią. Każdą relację i tematykę. Ogranicza mnie jedynie fakt, że nie przepadam za fantastyką. Wracam do wątkowania po stosunkowo dużej przerwie i liczę, że tym razem dopisze mi większe szczęście w doborze sumiennych autorów. Stwórz ze mną dobry męsko-męski wątek, nie znikaj, a ja dam z siebie wszystko.
    toksykant@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Cześć! Co prawda nie jestem kimś, kto wraca do pisania po przerwie, ale jakość blogowego półświatka obniżyła się na tyle, że bardzo chętnie spróbuję swoich sił w wątkach indywidualnych! Pomimo tego, że bardzo lubię fantastykę, nie radzę sobie z prowadzeniem wątków w fantastycznych światach, choć może po prostu jeszcze nie spotkałam odpowiedniej osoby/odpowiedniego pomysłu. Nie przepadam też za wątkami homo, ani za przesadnie idealnymi postaciami. Mam skłonność do przesady w kreowaniu świata, w takim rozumieniu, że jeśli mam pisać wątek, którego akcja toczy się na Uniwersytecie, to niech to będzie najlepszy Uniwersytet na świecie. Skoro w szarym, codziennym życiu przebywam realnie, to chociaż w wątku zabierzcie mnie gdzieś, gdzie nigdy nie byłam i nie będę ;) Wolę prowadzić kobiety, z facetami nie mam co prawda problemów, ale po pierwsze nie każdemu moi panowie odpowiadają, po drugie, nie z każdą panią będą chcieli się zadawać :D Pod tym względem jestem akurat bardzo wymagająca. Odpisuję tak często jak mogę, średnia długość odpisów, o dłuższych nieobecnościach, które mi się zdarzają, staram się informować. Nie spinam się i nie wybrzydzam, kiedy ktoś nie odpisuje przez kilka dni i oczekuję tego samego. Mail: serowepierogi@gmail.com, zapraszam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. psychocutie1@gmail.com

    Lubię długie i interesujące wątki, w których sporo się dzieje. Mogą być obyczajówki, ale również fantasy, sci-fi, historyczne i na podstawie różnych kanonów, jestem w tej kwestii dość elastyczna. Mam kilka pomysłów czekających na zrealizowanie, ale z przyjemnością spełnię również czyjeś wątkowe marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Doskwiera mi nuda w zimowe wieczory. Szukam kogoś, kto nie ucieknie po ustaleniu wszystkiego albo po kilku postach, wolałabym zostać uprzedzona i nie czekać. Z resztą zawsze można się dogadać jak coś jest nie tak.
    Piszę obyczajówki, fantastykę (choć trochę u mnie zardzewiała), na podstawie różnych książek i seriali. Raczej nie zdecyduję się na wątek ściśle historyczny, nie mam za bardzo wiedzy w tym temacie. Tworzę kobiety do 25 roku życia, osobowość w zależności od tego jaki to wątek. Mogę stworzyć również mężczyznę ale tu jestem bardzo wymagająca. Tylko wątki damsko-męskie. Nie gryzę tylko połykam w całości... i mam bardzo dużo czasu :) także zapraszam.
    mail: jack.the.ripperr6@gmail.com
    gg: 59691175

    OdpowiedzUsuń
  42. wielkie.sny@gmail.com

    Tylko obyczajówki, poza tym - dogadamy się. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  43. ourdisgraceland@gmail.com

    Będąc wierna swoim przyzwyczajeniom i ideałom poszukuję osób zainteresowanych wątkami męsko-męskimi. Ze względu na to, że ostatnimi czasy pisałam głównie postaciami po trzydziestce, tym razem chciałabym powrócić do korzeni i stworzyć historie osadzone w świecie licealistów i studentów. Jestem otwarta praktycznie na każdą koncepcję, nie posiadam większych oporów i jestem w stanie dostosować się do drugiego autora. Mam w zanadrzu kilka pomysłów a także gotowych postaci, do których pragnę dopisać fabułę, ale nie mam nic przeciwko realizacji Twoich propozycji.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ukocham za emocjonalny wątek damsko-damski. Nie posiadam wygórowanych wymagań, nietrudno jest się ze mną dogadać, potrafię (i lubię!) się rozpisywać, jestem wyrozumiała i wkładam całe serce w historie, które tworzę. Piszmy, piszmy, piszmy!
    murmure.des.morts@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Piszę mężczyznami i szukam swojego ideału. Mam już wstępny zarys fabuły na wątek post apo z nutką fantastyki. Nie gryzę, nie uciekam, siedzę przy kompie albo na tel 24/7. Nie chcę tu się rozpisywać więc szczegóły przedstawię na priv.
    Zapraszam :)
    happiestjunkieever6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam się gorąco! Z góry chciałabym zaznaczyć, że piszę paniami, nie za każdym razem rozpisuję się na trzy strony w Wordzie i z czasem to u mnie krucho, ale nigdy nie uciekam i nie zostawiam bez słowa. Jeżeli po tym krótkim wstępie ktoś nadal jest zainteresowany, zapraszam do dalszego czytania.
    Mam dwa konkretne pomysły:
    1) panie detektyw tropią seryjnego mordercę (tutaj bardzo wiele szczegółów jest do ustalenia),
    2) starsze małżeństwo przeżywa kryzys, kiedy okazuje się, że jedno z nich choruje na raka.
    Piszcie, na pewno uda nam się coś ustalić :)
    ola99panic@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Piszę facetami (chociaż mogłabym sobie przypomnieć jak to jest pisać babką), staram się odpisywać codziennie (choć nie zawsze mogę), nie znikam, mówię, kiedy coś mi nie odpowiada, kiedy coś zaczyna mnie nudzić i takie tam.
    Co do pomysłów: mam kilka, które kręcą mi się po głowie, aczkolwiek na razie są to dość niewyraźne koncepcje, które (mam nadzieję) pomożesz mi rozwinąć. Chyba, że masz już jakieś wątkowe marzenie, to też chętnie posłucham i pomogę coś wyczarować.

    szajnbrajtdajmont@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Wątki głównie obyczajowe, z miłością, tajemnicą i odrobiną akcji w tle. Lubię trudne tematy i rozkładanie postaci na czynniki pierwsze.
    W kwestii erotyki - i owszem, jestem na tak, ale tylko jeśli ma coś na celu - swoje własne frustracje można sobie wyładowywać w inny sposób niż pisząc wątek. Docenię też, jeśli nie jesteś osobą, która nie boi się niecodziennych tematów, w razie potrzeby się dokształci. Osobiście lubię wątki tragiczne, gdzie praktycznie nic nie układa się po myśli bohaterów, sytuacje bez wyjścia. Cenię sobie też inwencję twórczą - zaskakiwanie się nawzajem czymś, czego nie do końca ustaliłyśmy jak najbardziej na plus!
    Prowadzę kobiety, panów zawsze knocę. Długość odpisów dostosowuję do drugiego autora, sama najbardziej lubię te średniej długości.

    Mam kilka swoich wymarzonych pomysłów, które możemy wspólnie zmodyfikować i dopasować do nas obu. Jeśli masz coś swojego, to też zapraszam, a nuż mi podpasuje.
    Mogę także spróbować pisania po angielsku, jeśli komuś będzie zależało, a co mi tam!
    Zapraszam serdecznie :)

    Kontakt: krzywdzisz.mnie.juz.mniej@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. nightsarestrange@gmail.com

    Piszę mężczyznami w wątkach damsko-męskich, wiek bohaterów najlepiej 25+. Mam kilka pomysłów do zaproponowania, ale równie chętnie posłucham czyichś marzeń i postaram się je spełnić. Jedyny wymóg - niech strona w Wordzie Cię nie przeraża.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  52. Chętnie przygarnę jakiś damsko-damski, ale też i damsko-męski wątek. Tak, piszę jedynie kobietami. Obyczajówki, trochę fantastyki, post-apo też przejdzie. Może być słodko i mdło, może być tragicznie, a może być też coś z odrobiną erotyki. Wątki raczej średnie, bo wolę odpisywać mniej a częściej. Zapraszam!

    livingonascreen@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Obyczajówki, romanse, dramaty, złożone relacje i ciężkie tematy.
    Moim marzeniem jest wątek oparty na głębszej, niepozbawionej emocji historii, która nie straci swojego sensu już po kilku dniach. Piszę głównie kobietami, nie mam konkretnego przedziału wiekowego dla swoich postaci.
    Do reszty się dostosuje.

    chwila.bezwolnosci@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Jestem uzależniona od pisania i pewnie zgodzę się na wszystko.

    average.jane@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Wątki damsko-męskie. Haczyk? Piszę wyłącznie kobietami. Reszta do ustalenia, zapraszam!

    zur.falschen.zeit@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Autorka pisząca mężczyznami chętnie przygarnie pannę do wątku obyczajowego. I ma już konkretny pomysł. Zapraszam.

    renifer.reniferowi.reniferem@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Ostatnio troszkę się nudzę, więc chętnie przygarnę jakiś wątek damsko-męski bądź damsko-damski. Wszystko do dogadania.
    P.S Prowadzę jedynie kobiety.
    czas.poplatal.kroki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Piszę paniami, lubię wyzwania i nietypowe tematy, o ile znajdzie się w tym coś romansowego. Konkrety? Zapraszam.

    schmetterlinglilith@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż aktualne, zapraszam - nie gryzę, wbrew pozorom.

      Usuń
  59. Piszę kobietami w wątkach damsko-męskich, co pewnie u części skreśla mnie już na wstępie. Pozostałych zachęcam do odezwania się, bo obiecuję długie, ciekawe wątki, na które mam mnóstwo weny oraz pomysłów! Uwielbiam obyczajówki, fantastykę, science-fiction, historyczne, znam wiele fandomów, mogę pisać kanonami lub nie, erotykę, dramaty, czegokolwiek tylko pisarska dusza zapragnie. Rozpisuję się, mówię wprost, jeśli coś mi się nie podoba, staram się odpisywać możliwie jak najczęściej, bo sprawia mi to ogroooomną przyjemność.
    Znajdzie się więc ktoś chętny, aby stworzyć wspólnie historię, która nie pozwoli nam spać po nocach?

    whatevaforevaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  61. Piszę mężczyznami i kobietami (częściej tymi pierwszymi) w wątkach obyczajowych. Aktualnie nie mogę zaoferować konkretnych pomysłów, ale myślę, że wspólna burza mózgów także nie jest czymś przesadnie złym. Poza tym nie obiecuję bardzo regularnych odpisów, choć raz w tygodniu na pewno będę w stanie coś naskrobać.

    taniec.cieni@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. van.gogh.z.uchem@gmail.com

    Najchętniej napiszę coś w klimatach Gry o Tron lub Potterowskich, choć otwarta jestem też na inne propozycje. Częściej prowadzę kobiety, ale nie zamykam się na panów.

    OdpowiedzUsuń
  63. Cześć! Autoreklama niestety nie jest moją najmocniejszą stroną, więc postaram się przejść do konkretów.
    Piszę mężczyznami w wieku od 17 do około 30 lat, choć im bliżej górnej granicy, tym ciężej mi się odnaleźć, więc oscyluję wokół przedziału 22-26. Preferuję męsko-męskie (chyba że zdarzy się ciekawy pomysł, wtedy najpewniej zgodzę się na wątek z damskim pierwiastkiem), rozgrywane w Polsce obyczajówki.
    Mam dziwne poczucie humoru, (nie)umiejętnie posługuję się sarkazmem, a każdy z bohaterów ma choć trochę mojego charakteru. Nie lubię szablonowości, czarno-białego świata i, przede wszystkim, przesady. Jeśli ktoś bardzo by chciał, mogę napisać wątek w uniwersum Wiedźmina... no dobrze, ja bym chciała, choć uprzedzam lojalnie, że trzeba uzbroić się w sporo cierpliwości i dać mi czas na research, bo książki czytałam dawno temu. Poza tym, obejrzałam w ostatnim czasie kilka seriali, więc można o to dopytać.
    Zapraszam.

    boli.ale.pomaga@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Mam pomysły, nie znikam i bardzo pragnę dobrego wątku. Piszę długie odpisy i nie boję się niczego. Wolę pisać kobietami, w wieku się nie ograniczam. Ucałuję rączki jeśli znajdzie się ktokolwiek.

    mow.do.mnie.mile@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Ostatnio wieczory coraz bardziej mi się dłużą, dlatego poszukuję kogoś, kto chciałby je zapełnić. Najlepiej wątkiem męsko-męskim, który zwali mnie z nóg i nie da spać po nocach. Najmilej mi w romansach i obyczajówkach, nie pogardzę też motywem psychologicznym, kryminalnym, czy odrobiną fantastyki. Mam kilka pomysłów, które chętnie zrealizuję, ale oprócz tego jestem również otwarta na propozycje. Zapraszam,

    moonlitriverbed@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. 61893157

    Będę szczera, niestety jedynie gadu-gadu, marzy mi się powrót do prowadzenia pań, nawet dwa takie konkretne wątki obyczajowe mi się marzą, jednak mężczyzną również mogę zostać. Długość odpowiedzi zależna od weny, jednak na stronę w Wordzie bym nie liczyła, przy dobrych lotach maksymalnie pół, uważam że przy rozpisywaniu się koniec końców nawet niechcący narzuca się drugiej postaci określone zachowania. Nie prowadzę fantastyki... No może ewentualnie wampiry (ten sentyment do kreatywnych rozmów jeszcze z czasów nk, ciekawe czy ktoś pamięta), wątki z postaciami tej płci stanowczo odpadają, bo MUSI być romans, nie jestem homofobem, ale jestem heteroseksualna i nie chcę udawać że wiem jak to jest być z osobą tej samej płci. Mam nadzieję że ktoś się odezwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Poszukuję chętnej osoby do wątku na podstawie bardzo mało znanej serii książek (Laurell K. Hamilton), w świecie pełnym nadprzyrodzonych istot, magii, brutalności i tego wszystkiego, co można nazwać fundamentem na stworzenie realistycznej historii. Jestem w stanie wyłożyć podstawy funkcjonowania świata stworzonego przez autorkę. Zapewniam wysoki poziom opisów i dialogów, bohaterów z krwi i kości oraz systematyczność i poszanowanie drugiego autora – w zamian oczekuję podobnego podejścia do mnie. Najlepiej czuję się kreując postacie męskie i z takimi też lepiej mi się tworzy fabułę, ale kobietami nie gardzę, więc zapraszam <3

    acquadellatoffa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Musiałam sobie zrobić sporą przerwę od pisania, ale teraz powracam.
    Poszukuję wątków męsko-męskich (w porywach damsko-damskich). Interesują mnie głównie romanse oraz dramaty - lubię zarówno uszczęśliwiać, jak i łamać serca moim bohaterom. Jakieś pomysły mam, choć nie jest ich zbyt wiele (marzy mi się skandaliczny wątek osadzony w małym miasteczku - można to podciągnąć w każdą stronę). Nie wykluczam niczego, wciąż mając nadzieję, że uda mi się odnaleźć współautora, z którym stworzę taki wątek, który nie da mi spać po nocach. ;)

    oh.behind.blue.eyes@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Spełniam marzenia, a w razie konieczności sypię pomysłami z rękawa, haczyk w tym, że piszę aktualnie wyłącznie obyczajówki damsko-męskie.

    niealternatywnie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Cześć! Od dłuższego czasu bardzo tęsknię za pisaniem i mam nadzieję, że znajdzie się ktoś, kto pomoże mi stworzyć niezapomnianą historię. Na blogach grupowych jestem już prawie od siedmiu lat, więc tak naprawdę przez ten czas zdążyłam już stworzyć każdy możliwy typ charakterologiczny postaci, który dostosowuję do wymogów wątku. Jestem otwarta na wszelkie nowatorskie pomysły i wydaje mi się, że dość łatwo przychodzi mi dostrojenie się do współautora :) Również rozmaite gatunki nie są mi obce, jestem w stanie napisać obyczajówkę, kryminał, sensację, dystopię, fantasy, sci-fi... Kojarzę mnóstwo kanonów, wystarczy zapytać, ale jeśli marzy ci się jakiś, którego nie znam, bardzo chętnie spróbuję swoich sił. Różne pomysły kręcą mi się po głowie, lecz są jeszcze dość niesprecyzowane. Piszę kobietami tylko w wątkach damsko-męskich i po prostu chcę czerpać z wątkowania frajdę, choć jestem nastawiona raczej na skomplikowane fabuły. Mogę się rozpisywać na kilka stron w Wordzie, jednak z długością również mogę się dopasować i odpowiednio ją skrócić. Nie gryzę, czasami potrzebuję tylko kopniaka w tyłek.

    be.imperfect.yourself@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  71. szukam chętnego autora do wątku w czasie apokalipsy zombie. chętnie stworzę faceta, why not :D

    ugly.sobbing.to.much.fangirlin@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Wątki męsko-męskie (najchętniej, choć przy odpowiedniej motywacji nie pogardzę innym), obyczajowe, dramaty, tragedie, słodkie miłości. Postaci w wieku od 16/17 lat do ponad 30. Znam uniwersum Marvela, DC i Harrego Pottera na takim poziomie, by coś w nim napisać. Niestraszne mi są postaci kanoniczne. Lubię pomysły proste, które można fajnie rozwinąć, zazwyczaj udaje mi się coś wymyślić.

    najglupszyelfwewsi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  74. suchashame1@gmail.com

    Nie boję się trudnych tematów oraz wyzwań. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  75. jedenrazytylkojedenraz@gmail.com
    Wątki ciekawe, nieprzeciętne. Piszę kobietami i mężczyznami, ALE UWAGA: nie dam się wrobić w każdy wątek w którym mam prowadzić faceta, bo nie na tym rzecz polega, żeby spełniać czyjeś samolubne fantazje, a samemu się nudzić. Przykro mi, ale w większości przypadków tak to właśnie wygląda, kiedy autorka prosi o kolejny, nudny romans, bez żadnej fabuły. Jak dla mnie warunek romansu pomiędzy postaciami w ogóle nie musi wchodzić w grę.
    Wątki z akcją i polotem, najlepiej coś z fantasy (high fantasy z magami, smokami i nekromantami, Harry Potter do tej kategorii się nie zalicza, a przynajmniej nie w moim przypadku :D). Bądźcie mili dla mnie, a ja będę miła dla was i pamiętajcie, że żadnego wątku się nie boję <3

    OdpowiedzUsuń
  76. blaue.achterbahn@gmail.com - wątki pilnie poszukiwane!

    OdpowiedzUsuń
  77. Poszukuję kogoś chętnego do wątku męsko-męskiego w uniwersum Marvela, albo czegokolwiek z superbohaterami. Ukocham za SpideyPoola albo SuperBata, ale nie pogardzę innym pairingiem, byle był on męsko-męski. Co do kanonu, sam do końca nie ogarniam komiksów, ewentualnie jakieś filmy, więc nie wymagam nie wiadomo jakiej wiedzy w tej tematyce.
    Ogólnie nie czepiam się o prędkość odpisów, dopóki trzymają one jakiś poziom i wnoszą coś do fabuły (nie znoszę sam w kółko prowadzić akcję). Bardzo by mi zależało na wątku, w którym będzie wszystkiego po trochu; dramy, komedii, akcji, erotyki, romansu i co tam jeszcze sobie uroimy.
    Odpisuję minimum raz dziennie. Jeśli danego dnia mnie nie będzie, informuję o tym
    nocty.nocturnus@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Mam ochotę na skomplikowany, ciekawy wątek damsko-damski. Może być w uniwersum jakiegoś serialu lub komiksu.
    pathetic.and.insidious.souls@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Piszę kobietkami. Lubię romanse, obyczajówki... Ale generalnie jestem otwarta, znam dużo kanonów i mogę się w tym zakresie dostosować. Tylko faktem pozostaje, że niezależnie od natury wątku zawsze 95% mojego odpisu zajmą jakieś tam psychologiczne rozważania, odczucia, ble, ble- w skrócie nie będę opisywać skóry smoka, nawet jak na smoka się zgodzę. Kojarzy mi się taki pomysł gdzieś stąd sprzed kilku lat. Szukam wrednej szowinistycznej świni, która pojedzie za moją małpą (i przy okazji ex) w góry, bo kumpel poprosi i tam utknię przez pogodę. Szukam takiego pana co się pokłóci ale będzię pilnował i nie da tej małpie zginąć.
    those.are.my.new.shoes@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za literówki i błędy. W odpisie, zapewniam, nie będzie. :)

      Usuń
  80. Część :) Szukam osoby, która miałaby ochotę na wątek umiejscowiony w szkole średniej bądź na studiach. Mam wizję, że byłaby to prestiżowa szkoła, jedna z tych najlepszych. Nie byłaby to czysta "młodzieżówka", gdyż myślałam bardziej by zrobić taką hybrydę gatunkową. Wpleść trochę horroru, tajemnicy, oczywiście romansu, jakichś dramatów itd. Z życiem studenckim lub szkolnym można dużo kombinować :) Piszę zarówno kobietami jak i mężczyznami. Jeśli chodzi o odpisy to wolę dłuższe, sama dużo miejsca poświęcam na elementy psychologiczne postaci. Za to, nie wymagam by odpis był każdego dnia. Oczywiście, jednak stawiam na jakoś a nie długość :) Mam też nadzieję znaleźć kogoś kto nie zniknie po paru odpisach, a kto zostanie na dłużej. Można na wiele sposobów kombinować. Jestem otwarta na wszelkie pomysły :)

    dreamdreamdream43@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Również jestem chętna na wątki z uniwersum Marvela i DC :) Czytam komiksy i oglądałam filmy, jednak nie jestem jakaś bardzo w tym obeznana, jestem w fazie wdrażania się :) Jednak mimo wszystko chętnie popisze z kimś wątek związany z tą tematyką :)

      Usuń
  81. Napiszę wszystko z wyjątkiem wątków historycznych i z wyjątkiem nudy jak flaki z olejem, coś tam musi się dziać i to dużo. Lubię średnią długość odpisów, bez lania wody. Piszę kobietami czasem charakternymi, czasem delikatnymi i nieśmiałymi. Ogólnie jestem elastyczna. Napisz, a na pewno się dogadamy, nie gryzę :)
    jack.the.ripperr.6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  82. niejestempoetka@gmail.com
    Jestem dość elastyczna jeśli chodzi o wątki, których bardzo mocno pragnę. Zaznaczę tylko, że wolę prowadzić kobiety, ale przy odpowiednim pomyśle mogę prowadzić mężczyznę. Wszystko do dogadania.

    OdpowiedzUsuń
  83. rainydayisgreat@gmail.com

    Prowadzę mężczyzn, szukam wątków damsko-męskich, moi bohaterowie z reguły nie są licealistami/studentami. Interesują mnie wątki mroczne, pełne akcji, romanse, nie mam nic przeciwko poważniejszym tematom. Łatwo się ze mną dogadać w kwestii gatunku, zarówno obyczajówki, jak i sci-fi, fantastyka, historyczne. Proszę tylko, aby piszące do mnie osoby nie uważały długich odpisów za lanie wody, a także, żeby cechowały się chociaż odrobiną zapału i kreatywności, bo lubię wymyślać, ale zawsze przyjemniej robić to wspólnie.

    OdpowiedzUsuń
  84. Postaram się streścić.
    Chcę napisać coś nietypowego. Mam dość bogatych nastolatków, szpitali, nudnych studentów i melodramatów. Chcę, na przykład, romansem duchownego wywołać skandal w małej mieścinie i sprawić, by kościół i mszalna tacka świeciły pustkami. Chcę, żeby jedna z postaci była transseksualna. Nie szukam wątków, które nie dadzą mi spać po nocach, ponieważ zbyt mocno cenię własny sen, jednak zależy mi na czymś ciekawym. Możemy się nienawidzić i prać po mordach przy pierwszej lepszej okazji (chcę!), kłócić i rzucać w siebie talerzami, pić tanie wino o trzeciej nad ranem i łkać nad marnym życiem, tylko po to, żeby rano tego nie pamiętać. Naprawdę, możemy napisać to wszystko, o ile potrafisz wykreować wyrazistą postać, która zdoła postawić się mojej, a w razie potrzeby, będzie umiała sprowadzić ją na ziemię. Mówię stanowcze nie chłopcom z chroniczną depresją, delikatnym i wrażliwym dziewczynkom, a także bogatym mecenasom z domem, ogródkiem, labradorem i piękną żoną u boku. Chcę polskiej rzeczywistości, szarych blokowisk, zaściankowości, braku perspektyw i tego wszystkiego, czego trudno mi było uświadczyć w dotychczasowych wątkach.
    Podsumowując. Męsko- i damsko-męskie (te pierwsze chętniej, drugie pod warunkiem, że nie prowadzisz irytujących dziewuch), osadzone w Polsce, zero wróżek i innych wampirów.
    Nie gryzę, ale czasami trochę narzekam. Zapraszam!
    moge.zapytac@gmail.com

    OdpowiedzUsuń